ترلان پروانه تا به حال عمل بینی داشته ؟ افشاگری ترلان از زبان خودش

ماجرای عمل بینی ترلان پروانه چیست؟ بعد از وقوع تصادف ترلان پروانه ، این بازیگر درباره عمل زیبایی اش افشاگری کرد. ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

عمل بینی ترلان پروانه

ترلانه پروانه در پاسخ به هواداران خود گفت:

من عمل بینی و زیبایی نداشتم.

ویدیویی از افشاکری تصادف ترلان پروانه و صحت انجام عمل بینی او را در ادامه ببینید:


تَرْلان پروانه (زادۀ ۱۸ تیر ۱۳۷۷) بازیگر اهل ایران است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد.

تحصیلکرده لیسانس رشته گرافیک می‌باشد که از سه سالگی از تبلیغات شامپو جلوی دوربین رفت و حالا در کنار علاقه خود به رقص باله ، بازیگری هم می‌کند. پدرش مهندس و مادر پریسا فروغی خانه دار علاقمند به بازیگریست و تنها یک بنام عرفان دارد که از خودش 2/5 سال بزرگتر است.

ترلان در مدت هفت ماه حضور خود در عرصه تبلیغاتی در 114 تیزر جلوی دوربین رفت تا اینکه به برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک دعوت شد. در نهایت سال 1383 وقتی شش ساله بود با «سریال 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها‏» جلوی دوربین رفت سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری بازی کرد.

سال 1384 با سریال «شبی از شب ها» در نقش نازنین شناخته شد و در همین سال با فیلم «مادر صدامو میشنوی» اولین تجربه سینمایی اش را هم بدست آورد. در چند سال اخیر رابطه ترلان پروانه با سعید عزت اللهی (فوتبالیست) برای همگان آشکار شد اما عزت اللهی در نهایت نبود تفاهم را عامل جدایی عنوان کرد. ترلان پروانه نیز در اینستاگرام خود نوشت:

هرکس بد ما به خلق گوید
ما چهره ز غم نمیخراشیم

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *