پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز ؛ علت طلاق از سام به کسی مربوط نیست!

بریتنی اسپیرز خواننده مشهور آمریکایی و سام اصغری، مدل و همسر ایرانی وی از هم جدا شدند. پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق مشخص شد.

پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق

بریتنی نوشت:

همونطور که همه میدونید من و سام دیگه با هم نیستیم… شش سال زمان زیادیه برای با کسی ،بودن پس من کمی شوکه شدم اما… اینجا نیستم که دلیلش رو توضیح بدم چون انصافاً به هیچکس ربطی نداره، اما صادقانه بگم دیگه نمیتونستم این درد را تحمل کنم من پیام های حمایت زیادی از طرف دوستانم دریافت کردم که خیلی خوشحالم میکنه و ازتون متشکرم.

پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق
پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق

در ادامه مینویسه:

من مدت زیادیه که نقش یه آدم قوی را بازی میکنم و اینستاگرامم ممکنه عالی به نظر برسه اما از واقعیت دوره و فکر میکنم همه ما این را میدونیم من دوست دارم احساسات و اشکهام را نشان بدم که واقعا چه احساسی ،دارم اما به دلایلی همیشه مجبور بوده ام نقاط ضعفم را پنهان کنم من اگه سرباز قوی بابام نبودم منو میفرستادن جاهایی که دکترا درستم !کنن اما دقیقا اون موقع بود که بیشتر از همه به خانواده نیاز داشتم قراره بدون قید و شرط دوست داشته بشی … نه تحت یک شرایطی پس تا جایی که بتونم قوی خواهم بود و تمام تلاشم را میکنم و من در واقع کارم خیلی خوبه به هر حال روز خوبی داشته باشید و لبخند را فراموش نکنید

حمله ی فیزیکی بریتنی به سام اصغری!

منبعی به نزدیکی از زوج بریتنی و سام آورده است که آنها دعواهای مکرری داشته‌اند و بریتنی به سام حمله می‌کرده است. طبق این منبع، بریتنی سام را مورد ضرب و جرح قرار می‌داد و حتی در برخی موارد هنگام خواب نیز به او حمله کرده و او را زخمی کرده است. منبع ادامه می‌دهد که گارد امنیتی برای جدا کردن آنها واکنش نشان داده است.

همچنین آمده است که بریتنی به طور مداوم به فکر این بوده که شخصی به او حمله می‌کند، به همین دلیل او در تمامی نقاط خانه و حتی اتاق خواب خود چاقو نگه داشته است.

منبع بیان می‌کند که خبری منتشر شده بود که سام اصغری، همسر سابق بریتنی، اگر او به او پول ندهد، جزئیات خجالت‌آوری را درباره او منتشر خواهد کرد. اما در حال حاضر، سخنگوی سام این خبر را رد کرده و اعلام کرده است که این خبر هیچ اساسی ندارد و سام هیچ طرحی برای جدایی نداشته است و همچنان احترام و حمایت خود را نسبت به بریتنی حفظ می‌کند.

در نهایت، منبع ذکر می‌کند که دعوای نهایی بین این زوج بسیار شدید بوده است، به حدی که سام خانه را ترک کرده است.

پشت پرده جدایی سام اصغری از بریتنی اسپیرز

جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری
پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق

بریتنی اسپیرز، خواننده مشهور آمریکایی، و سام اصغری، مدل و همسر ایرانی او، در حالی که فقط یک سال از ازدواج آن‌ها گذشته بود، تصمیم به جدایی گرفتند. درخواست طلاق از سوی سام اصغری، بازیگر و مربی بدنسازی ایرانی تبار، چهارشنبه این هفته و چند ساعت پس از انتشار شایعه جدایی، رسمی شد.

گزارش‌ها خبر می‌دهند که سام اصغری، ۲۹ ساله، پس از ماه‌ها رابطه پرچالش با بریتنی اسپیرز که ۴۲ سال دارد، سرانجام تصمیم به جدایی گرفت. آن‌ها در تاریخ مشخصی یک سال قبل، در یک مراسم عروسی با شکوه، ازدواج کرده بودند. علت جدایی سام اصغری از بریتنی اسپیرز، خیانت بریتنی به سام و حمله فیزیکی او اعلام شده است.

پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق
پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق

بیشتر بخوانید:

سام اصغری بریتنی اسپیرز را تهدید کرد

«تی‌ام‌زی» گزارش داده است:

سام اصغری، همسر بریتنی اسپیرز، درخواست کرده است که بریتنی هزینه‌های حقوقی مرتبط با جدایی را پرداخت کند.

سام اصغری بریتنی اسپیرز را تهدید کرد
سام اصغری بریتنی اسپیرز را تهدید کرد

«نیویورک پست» از سوی دیگر می‌نویسد:

سام اصغری با تهدید به افشای “اطلاعات فوق‌العاده شرم‌آوری” درباره خواننده، خواسته‌هایش را در صورت عدم برآورده شدن، اعلام کرده است.

در گزارش‌ها آمده است که بریتنی اسپیرز وکلای معروفی را استخدام کرده است. شایعه جدایی بین بریتنی اسپیرز ۴۱ ساله و سام اصغری ۲۹ ساله چند ماهی است که در گفتگوها به گوش می‌رسد و در هفته‌های اخیر ادعا شده بود که آن‌ها جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند.

سام ادعا کرده است که بریتنی به او خیانت کرده و رسماً درخواست طلاق داده است و همچنین در تلاش است تا اموال خود را بازیابی کند. رسانه‌های طرفدار بریتنی اسپیرز نیز ادعا کرده‌اند:

سام از بریتنی اخاذی می‌کند و تهدید می‌کند که مجبور است بیشتر پول به او بدهد، در غیر این صورت اطلاعاتی شرم‌آور درباره‌اش را فاش خواهد کرد.

علت جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

«تی‌ام‌زی» گزارش داده بود که این زوج سابق «یک مشاجره اتمی» با هم داشته و اصغری همسرش را به خیانت متهم کرده است. یکی از منابع نشریه گفته بود:

سام دیر یا زود درخواست طلاق می‌کند.

نحوه آشنایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

اسپیرز و اصغری در صحنه فیلمبرداری یکی از موزیک ویدیوهای خواننده در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر آشنا شدند و قرار گذاشتند. آن‌ها سپتامبر سال ۲۰۲۱ نامزد کردند و ژوئن سال ۲۰۲۲ در کالیفرنیا به ازدواج یکدیگر درآمدند. ستارگانی چون «سلنا گومز»، «مدونا» و «درو بریمور» در مراسم عروسی آن‌ها حضور داشتند.

نحوه آشنایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری
نحوه آشنایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری و پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق

اسپیرز در اولین پست اینستاگرام خود پس از انتشار گزارش جدایی او از اصغری نوشت:

به زودی یک اسب می‌خرم! سخت است که انتخاب‌های زیادی داشته باشی! اسبی که اسمش سوفی است و دیگری غرش؟ نمی‌توانم تصمیم بگیرم.

سام اصغری در کنار مادرش فاطمه اصغری

سام اصغری در کنار مادرش فاطمه اصغری
سام اصغری در کنار مادرش فاطمه اصغری

سام اصغری در کنار مادرش فاطمه اصغری که پس از یک تصادف شدید اتومبیل به تازگی از بیمارستان مرخص شده است.

بیوگرافی سام اصغری:

حسام “سام” اصغری، مدل، بازیگر و مربی تناسب اندام ایرانی-آمریکایی است. او در سریال‌های تلویزیونی “بلک ماندی” و “هک” حضور داشته و به عنوان مدل در جلد چندین مجله مدلینگ ظاهر شده است. شهرت اصغری اصلی‌ترین‌بازیگری که برای ازدواج با خواننده آمریکایی بریتنی اسپیرز دارد. در تاریخ ۱۶ اوت ۲۰۲۳ به دلیل “اختلافات آشتی‌ناپذیر” از اسپیرز درخواست طلاق داد.

حسام اصغری در تاریخ ۳ مارس ۱۹۹۴ به دنیا آمد و در تهران بزرگ شد. والدینش نامشخص هستند. او کوچکترین فرزند از چهار فرزند خانواده بوده و سه خواهر به نام‌های مدی، الی و فی دارد. اصغری از چهار سالگی با ژیمناستیک آشنا شد و در سن ۱۳ سالگی به ایالات متحده رفت، حتی در حالی که زبان انگلیسی را به طور کامل مسلط نبود. وی در دبیرستان در کلاس‌های تئاتر شرکت کرد و در نمایشنامه‌هایی مانند “هملت” و “مکبث” به ایفای نقش پرداخت. همچنین، او فوتبال نیز بازی می‌کرد. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، در کالج مورپارک در ونتورا، کالیفرنیا تحصیل کرد و همچنان به بازی فوتبال ادامه داد.

سام اصغری، در سن 21 سالگی، توسط خواهرش به مدلینگ آشنا شد. اولین نمایش او در صحنه مد، برای طراح مایکل کاستلو، یکی از دوستان خواهرش، در پالم اسپرینگز، کالیفرنیا بود. اصغری در چندین مجله، از جمله ولکان، منز هلث، آیرون من و جی‌کیو، ظاهر شده است. در سال 2019، او جایزه زیبایی روز را در دوره دوم جوایز سالانه زیبایی روز به خاطر دستاوردهای برجسته در تناسب اندام دریافت کرد.

سنگ تمام بریتنی اسپیرز برای سام اصغری
شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق

در سال 2018، اصغری در اولین فیلم خود در یکی از طنزهای پیشتازان فضا، به کارگردانی اسنوپ داگ، نقشی را ایفا کرد. این نقش حضور کوتاهی داشت. در سال 2021، او در فصل 3 دوشنبه سیاه برای یک آرک چند قسمتی ظاهر شد و نقش یک مدل فوق‌العاده جذاب را بازی کرد. بعداً در همان سال، او در برنامه تلویزیونی هک به عنوان یک بابانوئل جذاب ظاهر شد.

او دربارهٔ بازیگر همبازی خود، جین اسمارت، گفت: “من خوشحالم که با چنین استعدادهای شگفت‌انگیزی کار می‌کنم که برای مدت طولانی در این حرفه وجود داشته‌اند. او بسیار حرفه‌ای بود و ما خیلی خوب با هم کار کردیم.” تهیه‌کنندهٔ این نقش هم اصغری را تحسین کرد و گفت: “او واقعاً بامزه بود. یک تن بداهه بداهه کرد. او شبیه بابانوئل جذاب به نظر می‌رسید و واقعاً شیرین و خنده‌دار بود. ما فقط او را دوست داشتیم.” همچنین در سال 2021، او برای نقشی در قسمتی از سریال “And Just Like That…” تست داد، اما برای این نقش انتخاب نشد.

در اکتبر 2021، اعلام شد که اصغری به عنوان همبازی در کنار مل گیبسون و کوین دیلون در فیلم اکشن هیجانی “صندلی داغ” حضور خواهد داشت. این نقش اولین نقش مهم سینمایی او خواهد بود. جیمز کالن برساک دربارهٔ او گفت: “اصغری یکی از بهترین افراد است. او انسانی مهربان است و باتوجه به استعداد و پتانسیل بالایش، از او برای این نقش استفاده می‌کنیم. او بازیگری است که قادر است نقش‌های مختلف را با استعداد واقعی به اجرا درآورد.

اقدام عجیب بریتنی اسپیرز ؛ بریتنی حسابی برای سام اصغری سنگ تمام گذاشت! [+عکس]

بیوگرافی بریتنی اسپیرز:

بریتنی جین اسپیرز یک خواننده، ترانه‌نویس و رقصنده آمریکایی است که به خاطر تأثیرات قابل توجهی که در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ بر روی موسیقی تین پاپ داشته، شناخته می‌شود. اسپیرز ابتدا در صحنه‌های نمایشی و مجموعه‌های تلویزیونی حضور یافت. در سال ۱۹۹۷، وقتی پانزده سال داشت، قراردادی با جایو رکوردز بست. دو آلبوم استودیوی اول او، “…عزیزم یک بار دیگر” (۱۹۹۹) و “اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم” (۲۰۰۰) به موفقیت‌های جهانی رسیدند و او را به عنوان موفق‌ترین هنرمند نوجوان در تاریخ تبدیل کردند. او همچنین به عنوان “پرنسس پاپ” شناخته می‌شود.

شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق
شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق

در آلبوم‌های استودیوی بعدی خود، “بریتنی” (۲۰۰۱) و “داخل محدوده” (۲۰۰۳)، اسپیرز به مضامین بزرگسالانه‌تر و تحریک‌آمیزتر پرداخت و همچنین در فیلم “چهارراه” (۲۰۰۲) نقش آفرینی کرد. او همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی برای آلبوم پنجم خود، “بلک‌اوت” (۲۰۰۷) شناخته می‌شود که به عنوان برترین آثار او شناخته می‌شود. تبلیغات برای این آلبوم به دلیل مشکلات شخصی اسپیرز در آن زمان کاهش یافت و او بعدها تحت سرپرستی قرار گرفت.

او در سال‌های بعد آلبوم‌های موفقی مانند “سیرک” (۲۰۰۸) و “زن افسونگر” (۲۰۱۱) را منتشر کرد که تک‌آهنگ‌های آلبوم دوم به موفقیت‌های بزرگی در ایالات متحده دست یافتند. در سال ۲۰۱۳، اسپیرز جهت تبلیغ دو آلبوم استودیوی بعدی خود، “بریتنی جین” (۲۰۱۳) و “گلوری” (۲۰۱۶)، یک سری کنسرت چهار ساله با نام “بریتنی: تکه‌ای از من” در هتل و کازینوی پلانت هالیوود برگزار کرد. در سال ۲۰۱۹، ازمردادماه سال ۲۰۱۹ تا دسامبر ۲۰۲۰، اسپیرز تور جهانی با عنوان “بریتنی: همه چیز به جز حقیقت” را اجرا کرد. در این تور، او در برخی شهرهای بزرگ در سراسر جهان اجرا داشت و توانست توجه و تحسین مخاطبان را به خود جلب کند. اسپیرز پس از اتمام تور، به استراحت رفت و در حال حاضر در حال تمرکز بر بهبود و خوب شدن است.

مهمترین اخبار مربوط به بریتنی اسپیرز در سال‌های اخیر مربوط به نظارت قضایی بر زندگی و اموال او است. در سال ۲۰۰۸، به دلیل مشکلات شخصی و روانی، نظارت قضایی بر اسپیرز وارد شد و تا به امروز ادامه دارد. این نظارت بر اساس یک توافقنامه قضایی است که به وی تحت نظارت یک تولیتور قضایی قرار می‌دهد و او را از تصمیم‌گیری در مورد مسائل مالی و شخصی مستقل می‌کند. این مسئله باعث شده تا طرفداران و طرفداران بریتنی اسپیرز در جریان حقوق و آزادی شخصی او موضع‌گیری کنند و به نظر برخی، او در یک حبس قانونی قرار دارد.

در سال ۲۰۲۱، اسپیرز در یک جلسه قضایی طلب آزادی از نظارت قضایی بر زندگی‌اش شد. در پی این درخواست، قاضی تصمیم گرفت تا تولیتور قضایی را از مسئولیت برکنار کند و وکیل جدیدی را به عنوان جانشین تعیین کند. این موضوع باعث ایجاد تغییراتی در وضعیت حقوقی اسپیرز شد و او امیدوار است که در آینده بتواند بیشتر از آزادی و کنترل بر زندگی خود برخوردار شود.

در نتیجه، می‌توان گفت که بریتنی اسپیرز هنوز فعالیت هنری خود را ادامه می‌دهد و در عین حال در تلاش است تا از نظارت قضایی بر زندگی‌اش آزاد شود. او همچنین مورد حمایت و توجه بسیاری از طرفداران و همراهانش قرار دارد که از او حمایت می‌کنند و برای رسیدن به آزادی او تلاش می‌کنند.

پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق
شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق

اسپیرز، هشتمین هنرمند برتر دههٔ ۲۰۰۰ میلادی، توسط مجله بیلبورد شناخته شده است. او یک پاپ آیکن محسوب می‌شود و با فروش بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه از آثار خود، از جمله بیش از ۷۰ میلیون نسخه در ایالات متحده، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی جهان است. او چهارمین هنرمند پرفروش در بخش آلبوم‌های زنان در نیلسن سانداسکن در ایالات متحده است و همچنین در دههٔ ۲۰۰۰ بیشترین تعداد آلبوم‌های فروخته شده را نسبت به سایر هنرمندان داشته است.

در سال ۲۰۰۴، اسپیرز با همکاری الیزابت آردن، برند عطری آی‌ان‌سی را راه‌اندازی کرد و فروش محصولات او تا سال ۲۰۱۲ به بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار رسید. اسپیرز توسط مجله فوربز به عنوان پردرآمدترین هنرمند زن در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۲ معرفی شده است. همچنین، او در مدت ۱۲ سال، هفت بار در صدر فهرست مشهورترین افراد جستجو شده در اینترنت قرار گرفته و یک رکورد بی‌نظیر را در اینترنت دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاق چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *