ویدیو : حضور نفس بازغی دختر پژمان بازغی در اکران فیلم پرونده باز است

به تازگی ویدیویی از حضور نفس بازغی دختر پژمان بازغی در اکران فیلم پرونده باز است در رسانه ها منتشر شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

اخیرا ویدیویی از نفس بازغی و پدرش پژمان بازغی در اکران پرونده باز است در رسانه ها منتشر شده که بازتاب بسیاری را از سوی طرفدارن او داشته است.

حضور نفس بازغی دختر پژمان بازغی در اکران فیلم پرونده باز است

حضور پژمان بازغی و دخترش نفس بازغی در اکران فیلم پرونده باز است

چند ساعت پیش، پژمان بازغی و دخترش، نفس، در مراسم اکران عمومی فیلم “پرونده باز است” به کارگردانی مرحوم “کیومرث پوراحمد” حاضر شدند. فیلم “پرونده باز است” که به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی ساخته شده است، محصول سال ۱۴۰۱ است.

این فیلم در چهل و یکمین دورهٔ جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت. “پرونده باز است” آخرین ساختهٔ کیومرث پوراحمد پیش از درگذشت او بود. او حدود دو ماه پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر درگذشت.

حضور نفس بازغی دختر پژمان بازغی در اکران فیلم پرونده باز است
دیده شدن نفس بازغی دختر پژمان بازغی در فرش قرمز

نفس بازغی و پدرش پژمان بازغی در اکران پرونده باز است

در ادامه می‌توانید ویدیوی از دیده شدن نفس بازغی دختر پژمان بازغی در فرش قرمز را ببینید:

پژمان بازغی در تاریخ ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در تهران و در یک خانوادهٔ پنج نفره به دنیا آمد. در دوران کودکی به دلیل حرفه پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرد. پس از تولد، چهار سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرد و همزمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت نقل مکان کرد. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت از مرزهای آبی ایران و خلیج فارس به بوشهر، خانواده به تهران بازگشت. پس از پذیرش در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل در رشتهٔ مهندسی معدن به آنجا بازگشت و از همانجا با سینما آشنا شد.

در سال ۱۳۷۳ وارد سینمای جوانان مرکز گیلان شد و در اولین فیلم خود به نام “اعتراف” به کارگردانی مجید فهیم خواه بازی کرد. پس از آن، به مدت دو سال در مجموعهٔ تلویزیونی “آژانس دوستی” بازی کرد که باعث شهرت او شد. سپس در فیلم‌هایی همچون “جوانی و بلوغ” و مجموعهٔ “گمگشته” نقش‌هایی را ایفا کرد که باعث تثبیت جایگاه او در صنعت سینما و تلویزیون شد.

 حضور پژمان بازغی و دخترش نفس بازغی در اکران فیلم پرونده باز است

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص حضور نفس بازغی دختر پژمان بازغی در اکران فیلم پرونده باز است چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *