آخرین وضعیت سلامتی خسرو خسروشاهی دوبلور معروف ایران +[جزئیات]

در این مطلب آخرین وضعیت سلامتی خسرو خسروشاهی دوبلور معروف ایرانی را برایتان توضیح دادیم. این دوبلور محبوب چند روز پیش در بیمارستان بستری شده بود.

خسرو خسروشاهی، صدای برجسته و پیشکسوت دوبلور کشورمان که مدتی در بیمارستان بستری شده بود، در حال حاضر در خانه تحت نظارت و درمان قرار دارد. در ادامه مطلب با خبر مرخص شدن خسرو خسروشاهی از بیمارستان همراه ما بمانید.

آخرین وضعیت سلامتی خسرو خسروشاهی

آخرین وضعیت خسرو خسروشاهی

خسرو خسروشاهی، صدای برجسته و پیشکسوت دوبلور کشورمان که مدتی در بیمارستان بستری شده بود، در حال حاضر در خانه تحت نظارت و درمان قرار دارد. شهراد بانکی – دوبلور و مدیر روابط عمومی انجمن “گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم” – درباره وضعیت جسمانی خسرو خسروشاهی پس از ترخیص از بیمارستان، اظهار داشت:

چند روزی است که استاد از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شده‌اند. سپاسگزاریم که حالشان بهبود یافته است، اما همچنان تحت نظر و مراقبت قرار دارند.

آقای خسروشاهی به دلیل شرایط بیماری خود، وضعیت جسمانی‌اش گاهاً دچار نوسان می‌شود و فعلاً نیاز به استراحت دارد تا بهبود کامل خود را به دست آورد. ما همراه با دوستان به دیدار او می‌رویم و از وضعیت او پیگیری می‌کنیم. امیدواریم به زودیترین فرصت با بهبودی کامل، دوباره در کنارش باشیم.

آخرین وضعیت سلامتی خسرو خسروشاهی
آخرین وضعیت سلامتی خسرو خسروشاهی

وضعیت جسمانی خسرو خسروشاهی دوبلور

خسرو خسروشاهی، یکی از برجسته‌ترین دوبلورها و مدیران دوبلاژ در کشورمان، به دنیا آمد. وی در سال ۸۲ سالگی به عنوان یک پیشکسوت در صنعت دوبلاژ شناخته می‌شود. خسروشاهی با صدای ماندگار و توانایی‌های استثنایی‌اش، به عنوان یکی از بزرگترین صداپیشه‌ها و دوبلورهای کشور درخشش یافته است.

خسرو خسروشاهی یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین دوبلورهای ایرانی است و از شاگردان او می‌توان به رضا نوروزی و پیمان برازنده اشاره کرد. صدای ماندگار و زیبای او بین ایرانیان طرفداران بسیاری دارد. خاطرات دوبله فیلم‌های آلن دلون، آمیتاب باچان، آل پاچینو و داستین هافمن با صدای خسروشاهی به یادگار مانده و از خاطر دوستدارانش فراموش نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آخرین وضعیت سلامتی خسرو خسروشاهی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *