ببینید : تصویری دیده نشده از اندی به همراه خانواده اش

به تازگی تصویری دیده نشده از اندی به همراه خانواده اش در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را از سوی کاربران فضای مجازی داشته است.

اخیرا تصویری عجیب از خواننده محبوب ایرانی، اندی، به همراه خانواده‌اش برای اولین بار در رسانه ها منتشر شد. این تصویر تا به حال دیده نشده بود، و طرفداران خود را شوکه کرده است.

تصویری دیده نشده از اندی به همراه خانواده اش

عکسی از اندی در کنار همسر و فرزندش

در تصویر، اندی در کنار همسرش و فرزندانش دیده می‌شود. آن‌ها در یک محیط خانگی آرام و دلنشین قرار دارند و به نظر می‌رسد لحظات خوشی را در کنار هم سپری می‌کنند. این تصویر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده و واکنش‌های متعددی را به همراه داشته است. طرفداران اندی با شگفتی با شادمانی به این تصویر، ابراز علاقه و حمایت خود را ابراز کرده‌اند.

تصویری دیده نشده از اندی به همراه خانواده اش
عکسی لو رفته از اندی و خانوده اش

تصویری از اندی به همراه فرزند و همسرش

در ادامه می‌توانید عکسی لو رفته از اندی و خانوده اش را ببینید:

تصویری دیده نشده از اندی به همراه خانواده اش
تصویری از اندی به همراه فرزند و همسرش

آندرانیک مددیان، متخلص به اندی، در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۳۷ در مجیدیه، تهران به دنیا آمد. او از خانواده‌ای ارمنی و نسبتاً فقیر بود. اندی لیسانس رشته موسیقی را از کالج آمریکا دریافت کرده است و از ارمنیان مسیحی ایرانی تبار است. در حال حاضر، اندی در لس آنجلس زندگی می کند و ازدواج کرده است.

پدر اندی در حوزه راهسازی مشغول به کار بود و مادرش با درآمد کم، با برنامه ریزی و فداکاری، توانست شش فرزند خود را با تحصیلات و در یک محیط شاد بزرگ کند. در دوران نوجوانی، اندی استعداد خوانندگی خود را کشف کرد. او در ۱۴ سالگی با ساخت یک گیتار چوبی، اولین گیتار خود را داشت. پسر خاله‌های اندی یک گروه موسیقی تشکیل داده بودند و او را نیز به همکاری در این گروه دعوت کرده بودند. اندی در آن گروه، با شروع به نواختن گیتار، مشارکت کرد.

عکسی از اندی در کنار همسر و فرزندش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویری دیده نشده از اندی به همراه خانواده اش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *