هانده ارچل در صدر فهرست زیباترین زنان مسلمان جهان از نظر Fill Gap در سال 2023

در فهرست زیباترین زن مسلمان جهان Fill Gap سال 2023، هانده ارچل در صدر قرار دارد. نام فحریه اوجن و مریم اوزرلی نیز در فهرست آمده است.

زیباترین زنان مسلمان جهان در سال 2023 مشخص شدند. در فهرست زیباترین و پولدارترین زنان، فحریه اوجن زیباترین زن مسلمان و پولدارترین (در ردیف نهم) معرفی شد. از نظر شما نیز مریم اوزرلی زیباترین زن مسلمان است؟ با این حال نام این بازیگر که با بازی در سریال حریم سلطان به شهرت رسید نیز در این فهرست آمده است.

بیشتر بخوانید: خوشگل‌ترین و جذاب‌ترن بازیگران زن ترک در سال 2023 + نظر هوش مصنوعی

فهرست زیباترین زن مسلمان جهان Fill Gap

هانده ارچل چهره‌ای خندان و جذاب دارد و از اولین سال ورودش به دنیای هنر تا کنون، می‌توان تغییرات فیزیکی او را مشاهده کرد. تغییراتی که بر جذابیت ظاهری او افزوده است. هانده در زبان فارسی معادل همان خنده می‌شود؛ که نام او بر چهره‌اش نیز تاثیر داشته است.

رچل، پیش از سال 2013 مدل بود. اما پس از آن به طور حرفه‌ای وارد دنیای هنر و بازیگری شد. هانده در یک مسابقه زیبایی که در سال 2012 در جمهوری آذربایجان برگزار شد، مقام دوم را کسب کرد. این روزها که در سریال “یک شخص متفاوت بازی می‌کند، مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی بر این باور هستند که او بازیگر خوبی نیست.

هانده برای اینکه نقش دادستان لیلا را در این سریال ایفا کند، حدود یکسال است که علاوه بر کلاس‌های بازیگری، دوره تیراندازی را هم آموزش دیده است. این بازیگر جوان چند دوره آنلاین با اساتید آمریکایی نیز گذرانده است.

به هر حال از نظر زیبایی، کسی نظر مخالفی ندارد و همه قبول دارند که هانده ارچل یکی از زیباترین بازیگران ترکیه است. هانده در طی سال‌ها، از نظر بسیاری از مجلات و سایت‌های نظر سنجی، به عنوان زیباترین بازیگر شناخته می‌شود.

هانده ارچل – ترکیه (Hande Erçel- Turkey)

هانده ارچل - ترکیه (Hande Erçel- Turkey)

اولین زیباترین زن مسلمان جهان هانده ارچل است. هانده در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۴ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در طی سال‌ها عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت می‌کند و در صدر فهرست است.

فحریه اوجن – ترکیه (Fahriye Evcen- Turkey)

فحریه اوجن - ترکیه (Fahriye Evcen- Turkey)

فحریه اوجن دومین عضو فهرست زیباترین زن مسلمان جهان ، در هفتم ژوئن 1986 در کشور آلمان و در شهر سولینگن “Solingen” به دنیا آمده است. شهرتی که او به دست آورده، از ایفای نقش نجلا در سریال برگ ریزان “Yaprak Dökümü” است.

حاصل ازدواج بوراک اوزچیویت و فحریه اوجن دو پسر زیبا به نام “کاران اوزچیویت” و “کرم اوزچیوینت” است. کاران در 13 آپریل 2019 به دنیا آمد و بسیار شبیه به پدرش است. کرم نیز در سال 2023 میلادی متولد شد.

نسرین تافیش – فلسطین (Nesrin Tafish- Palestine)

نسرین تافیش - فلسطین (Nesrin Tafish- Palestine)

سومین زیباترین زن مسلمان جهان از نظر Fill Gap نسرین تافیش است. نسرین یک هنرپیشه فلسطینی است که در حلب سوریه به دنیا آمد. پدر او یوسف تافیش شاعر و نویسنده و مادر او اهل الجزایر است. نسرین که یکی از زنان خوش‌تیپ و جذاب عرب است، در صنعت سرگرمی سوریه کار می‌کند. چشمان زیبای او، طرفدارانش را در سراسر جهان مسحور می‌کند.

زرین خان – هند (Zarine Khan- India)

زرین خان - هند (Zarine Khan- India)

در ادامه فهرست زیباترین زن مسلمان جهان در سال 2023، حتما باید به زرین خان اشاره نمود. زرین خان یکی از زیباترین زنان مسلمان، بازیگر و مدل هندی، متولد ۱۴ مه ۱۹۸۷ است. عمدتاً در صنعت فیلم هندی، سریال تلویزیونی و تبلیغات کار می‌کند. اولین بازی خود را در فیلم دورهمی آنیل شارما در سال 2010 انجام داد. در این فیلم با سلمان خان همبازی بود و برای ایفای این نقش نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

سیرین عبدالنور – لبنان (Cyrine Abdelnour- Lebanon)

سیرین عبدالنور - لبنان (Cyrine Abdelnour- Lebanon)

سیرین عبدالنور خواننده، بازیگر و مدل لبنانی، یکی از زیباترین زنان خاورمیانه است. چندین آلبوم منتشر کرده است که در جهان عرب بسیار محبوب شد. تک آهنگ “لاو بس فه عینی (اگر در چشمان من نگاه کند)” نیز از جمله محبوب‌ترین آهنگ‌های اوست.

مونا ابوسلیمان – عربستان سعودی (Muna AbuSulayman- Saudi Arabia)

مونا ابوسلیمان - عربستان سعودی (Muna AbuSulayman- Saudi Arabia)

مونا ابوسلیمان یک شخصیت رسانه‌ای عرب و مسلمان، بانویی بسیار مطمئن و تاثیرگذار، ششمین زیباترین زن مسلمان جهان در سال 2023 است. او که در فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا ایالات متحده متولد شد، از دوران ابتدایی تا کالج، در عربستان سعودی، مالزی و ایالات متحده زندگی می‌کرد. او مجری یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اجتماعی تلویزیون MBC است. نحوه صحبت او واقعا عالی است.

مریم اوزرلی – ترکیه (Meryem Uzerli- Turkey)

مریم اوزرلی - ترکیه (Meryem Uzerli- Turkey)

مریم اوزرلی بازیگر خیره کننده و دوست داشتنی ترک است که با بازی در نقش معروف خرم سلطان (Hurem) در سریال حریم سلطان (Muhteşem Yüzyıl) به شهرت رسید. چشمان زیبا و شیک بودن ازیباترین زن مسلمان جهان ، طرفدارانش را مسحور می‌کند. متاسفانه برای مدتی او نتوانست شهرت را تحمل کند؛ باعث ایجاد مشکلات روحی برای او شد.

ماهیرا خان – پاکستان (Mahira Khan- Pakistan)

ماهیرا خان - پاکستان (Mahira Khan- Pakistan)

ماهیرا خان (متولد 21 دسامبر 1984) بازیگر پاکستانی است. او ستاره درخشان صنعت سرگرمی پاکستان و یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین بازیگران زن این کشور است. اولین بازی خود را در کنار عطیف اسلم در فیلم عاشقانه بول (2011) انجام داد که نامزد بهترین بازیگر زن جایزه لوکس استایل شد.

عملکرد درخشان او همه را وادار می‌کند تا توانایی‌های او را تحسین کنند. صفحه اینستاگرام او جزء پرطرفدارترین صفحه‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. اولین حضور ماهیرا در صنعت فیلم هندی در اوایل سال 2017 بود. او در فیلم رئیس راهول دهلاکیا با شاهرخ خان همبازی می‌شود.

شیخه ماهرا – امارات متحده عربی (Shaikha Mahra- UAE)

شیخه ماهرا - امارات متحده عربی (Shaikha Mahra- UAE)

شیخه ماهرا شاهزاده اماراتی بنت محمد بن راشد آل مکتوم، موهای قهوه‌ای روشن، پوست بادامی و چشمان قهوه‌ای دارد. زمانی که اولین تصویر او در رسانه‌های مجازی منتشر شد، همه عاشق چهره خندان پرنسس شدند. او همچنین یک ورزشکار فوق العاده است.

رهام خان – پاکستان (Reham Khan- Pakistan)

رهام خان - پاکستان (Reham Khan- Pakistan)

رهام یک روزنامه نگار پاکستانی با ملیت بریتانیایی است. او در رسانه بی بی سی و رسانه‌های پاکستانی فعالیت داشته است. رهام مادر دو فرزند و همسر عمران خان سیاستمدار پاکستانی است. رهام خان اخیرا یک فیلم پاکستانی به نام “جنان” را تهیه کرده است. زمانی که او به پاکستان آمد، با یک کانال خبری به نام «اخبار یک» همکاری کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: fillgap news


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *