همنواز

ویدیو : حرف‌های جنجالی محمود احمدی نژاد ؛ یه عده بی احساس تو کشورمان پیدا شدند

به تازگی ویدیویی از حرف‌های جنجالی محمود احمدی نژاد در شبکه‌های اجتماعی فارسی پخش شده که واکنش‌های بسیاری از سوی کابران داشته است.

ویدیو سخنان حاشیه ساز احمدی نژاد در شبکه‌های اجتماعی سروصدای بسیاری را در میان کابران ایجاد کرده است. این ویدیو در مدت کوتاهی مورد توجه بسیاری از کابران فضای مجازی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بستری شدن محمد شیری در بیمارستان

حرف‌های جنجالی محمود احمدی نژاد

اخیرا ویدیویی از صحبت‌های جنجالی محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور پیشین کشورمان منتشر شده که سروصدای زیادی به پا کرده است. احمدی‌نژاد این روزها در سفر گواتمالا است. یکی از کاربران در واکنش به این اظهارات احمدی‌نژاد نوشته:

“اگر منصف باشیم ایشان با مسکن مهر و بالا بردن حقوق بازنشستگان، تا حدی زیادی به مردم کمک کردند؛ ولی هیچ رئیس جمهوری اینکارها را انجام نداد. ایشان بسیاری از مردم ایران را خانه دار کرد.”

شماری از دیگر کاربران اما اینقدر با آقای احمدی‌نژاد همدل نیستند و معتقدند اقدامات او در زمینه حذف یارانه کالا و پرداخت آن به صورت نقدی به مردم زمینه‌ساز بسیاری از بحران‌های اقتصادی این روزهای کشور است.

بیوگرافی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران

محمود احمدی‌نژاد در سال ۱۳۳۵ در روستای ارادان، شهرستان گرمسار به دنیا آمد. در سن یک سالگی، همراه خانواده‌اش به تهران مهاجرت کرد. او ششمین رئیس جمهور ایران بوده و در حال حاضر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

محمود احمدی‌نژاد در دوران تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را در شهر گرمسار گذراند. سپس در سال ۱۳۵۴ با کسب رتبهٔ ۱۳۲ در کنکور سراسری، وارد دانشگاه علم و صنعت شد و تحصیلات عالی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در این دانشگاه آغاز کرد. در سال ۱۳۶۵، در مقطع کارشناسی ارشد همان دانشگاه پذیرفته شد و در سال ۱۳۶۸ عضو هیات علمی دانشکدهٔ عمران دانشگاه علم و صنعت شد. در نهایت، در سال ۱۳۷۶ مدرک تحصیلی دکترای مهندسی و برنامه‌ریزی حمل و نقل را از همین دانشگاه دریافت کرد.

محمود احمدی‌نژاد به زبان انگلیسی کاملا مسلط است و طی سال‌های تدریس در دانشگاه و تدوین مقالات و پژوهش‌های علمی، راهنمایی ده‌ها پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در زمینه‌های مختلف مهندسی عمران، راه و حمل و نقل و مدیریت ساخت را بر عهده داشته است.

همچنین، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، احمدی‌نژاد در دوران دانشجویی و با شرکت در مجالس مذهبی و سیاسی، وارد فضای سیاسی جامعه شد. پس از پیروزی انقلاب، با توجه به حضور در دانشگاه، او از پایه‌گذاران انجمن اسلامی دانشجویان در دانشگاه علم و صنعت ایران بود. همچنین، در دوران جنگ تحمیلی، به عنوان داوطلب بسیجی در قسمت‌های مختلف جبهه، به ویژه مهندسی رزمی، خدمت کرد و این خدمت را تا پایان دوران دفاع مقدس ادامه داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *