همنواز

مایکل بی جردن و رایان کوگلر در فیلم خون‌آشامی جدیدی با همدیگر همبازی می‌شوند

به تازگی مایکل بی جردن ، ستاره فیلم Creed و «رایان کوگلر» به یک فیلم خون‌آشامی که هنوز عنوان آن مشخص نشده و توسط شرکت «برادران وارنر» ساخته می‌شود، پیوستند.

در حال حاضر، اطلاعات بسیار کمی درباره پروژه جدید «رایان کوگلر» (Ryan Coogler) و «مایکل بی. جوردن» (Michael B. Jordan) در دسترس است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این فیلم یک اثر هیجان‌انگیز خواهد بود و برخی از گزارش‌ها نیز حاکی از این است که امکان دارد این فیلم تحت تأثیر شخصیت «جیم کرو» و همینطور با دنیای مردگان متحرک یا خون‌آشام‌ها مرتبط باشد.

همچنین، گزارش‌ها اشاره کرده‌اند که این فیلم تحت تأثیر انیمه قرار می‌گیرد که این امر غیرمنتظره نیست؛ زیرا «مایکل بی. جوردن»، علاقه‌ی زیادی به انیمه دارد. منابع نشان می‌دهد که فیلمبرداری این پروژه در ماه آوریل (فروردین/اردیبهشت) در نیو اورلئان آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور مایکل بی جردن و رایان کوگلر در یک فیلم خون‌آشامی

این پروژه، آخرین همکاری بین «کوگلر» و «جوردن» خواهد بود. آن‌ها پیش از این در پروژه‌های مختلفی از جمله Creed (کرید)، ایستگاه فروتویل (Fruitvale station) و پلنگ سیاه (Black Panther) با هم همکاری داشته‌اند.

مایکل بی جردن

«کوگلر»، برای تولید این فیلم به همراه «زینزی کوگلر» و «سِو اوهانیان» از طریق شرکت «پروکسیمیتی مدیا» فعالیت خواهند کرد. «نربکا چو» نیز به عنوان مدیر اجرایی برای این شرکت به فعالیت خواهد پرداخت. گفته می‌شود که فیلم بر اساس یک داستان اورجینالی که توسط «کوگلر» نوشته شده است، ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم‌های مایکل بی جردن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *