غیر رسمی: تریلر فیلم Deadpool 3 در سوپر باول منتشر خواهد شد

برخی از شایعات نشان می‌دهند که بالاخره تریلر فیلم Deadpool 3 در سوپر باول منتشر خواهد شد بازیگران Fantastic Four نیز در آن حضور خواهند داشت.

بزرگ‌ترین یکشنبه سال 2024 در ورزش، بامداد امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. این مراسم که هر ساله به عنوان فینال لیگ «NFL» (فوتبال آمریکایی) برگزار می‌شود، تریلرهای مورد انتظار زیادی را به انتشار می‌رساند. حالا برخی از طرفداران می‌گویند که به احتمال زیاد، تریلر رسمی فیلم Deadpool 3 در این مراسم منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Deadpool 3 در سوپر باول منتشر خواهد شد

سوپر باول امسال که قرار است بین تیم‌های «کانزاس سیتی چیفز» و «سان فرانسیسکو 49ers» برگزار شود، ساعت 3 ظهر به وقت محلی برگزار خواهد شد. هر ساله، تریلرهای زیادی در این مراسم منتشر می‌شوند. این حرکت تهیه‌کنندگان آمریکایی، باعث می‌شود تا همه مردم در سرتاسر جهان، به پای دیدن این مسابقه بنشینند.

تریلر فیلم Deadpool 3

در حال حاضر، کسانی که مشتاق دیدن تریلر ددپول 3 در طول Super Bowl هستند، حدس می‌زنند که این تریلر از جهات زیادی می‌تواندآینده فیلم را مشخص کند. سال گذشته، کمپانی مارول، تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 که زمان آن 2 دقیقه و 20 ثانیه بود را در این رویداد منتشر کرد و بسیاری معتقدند که سومین فیلم ددپول نیز در سوپرباول 2024 رونمایی شود. همچنین، شایعاتی مبنی بر اینکه Fantastic Four در Deadpool 3 حضور خواهند داشت نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش تریلرهای مختلف در مراسم سوپر باول چیست؟ آیا به‌نظر شما تریلر فیلم Deadpool 3 بامداد فردا منتشر خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *