همنواز

مصدومیت بنیامین بهادری هنگام اجرا برای طرفدارانش

امروز ویدیوی از مصدومیت بنیامین بهادری هنگام اجرا برای طرفدارانش در رسانه ها منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این خواننده محبوب ایرانی ایجاد کرده است.

حضور «بنیامین بهادری» که اخیراً به دلیل استعداد و اجراهای متفاوتش در تلویزیون، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است، باعث شده تا ویدیویی از اجرای عجیب او دوباره در فضای مجازی پررنگ شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مصدومیت بنیامین بهادری هنگام اجرا برای طرفدارانش

«بنیامین بهادری»، خواننده محبوب دهه هشتاد، تصمیم گرفت یک ویدیو عجیب و غریب را منتشر کند که بلافاصله مورد توجه کاربران قرار گرفت. در این ویدیو، «بنیامین بهادری» در یک حرکت بسیار عجیب روی میز وسط پذیرایی خانه‌اش ایستاد و چند علاقه‌مند به هنر او، به دورش حلقه زدند و با او همخوانی می‌کنند.

«بنیامین بهادری»، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ ایرانی، در 18 شهریور 1361 در تهران، در محله جیحون به دنیا آمد. وی به خاطر حضور متفاوت در تلویزیون، این روزها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

در سال 1392، «بنیامین بهادری» در یک تصادف با ماشینی روی اتوبان همت درگیر شد. در این حادثه، «بنیامین» سالم ماند؛ اما همسرش که پشت فرمان خودرو بود، به دلیل جدیت آسیب‌ها در بیمارستان جان خود را از دست داد. تنها یادگاری که برای «بنیامین» از همسرش باقی ماند، دختری به نام «بارانا» بود.

در سال 94، «بنیامین بهادری» با «شایلی محمودی»، زنی ایرانی آمریکایی، ازدواج کرد. در همان سال، او برای زندگی به بمبئی رفت و در فیلمی به نام سلام بمبئی با «محمدرضا گلزار» همبازی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مصدومیت بنیامین بهادری هنگام اجرا برای طرفدارانش چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *