عنوان فیلم جدید دیوید آیر مشخص شد

دیوید آیر در حال حاضر با تهیه‌کنندگی «دیمین شزل»، فیلمی به نام Heart Of The Beast را برای کمپانی «پارامونت» در دست تهیه و ساخت دادند.

«دیوید آیر» به دلیل کارهای قبلی خود و شهرتی که بدست آورده، یک نام پرطرفدار در صنعت فیلم است. او به تازگی فیلمی به نام The Beekeeper با بازی «جیسون استتهام» منتشر کرده، اما متاسفانه این فیلم انتقادات منفی به همراه داشت. اکنون اعلام شده که «دیوید آیر» در پروژه جدید خود، با همکاری تهیه‌کننده «دیمین شزل»، فیلم Heart Of The Beast را خواهد ساخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید دیوید آیر

داستان فیلم Heart Of The Beast درباره یک سرباز ویژه سابق نیروی دریایی است که پس از تجربه‌ی دردناکی که در آلاسکا داشته، تلاش می‌کند به جامعه بازگردد. این فیلم در قالب یک درام ماجراجویی به تصویر کشیده خواهد شد و ما را به سفری هیجان‌انگیز و پر از چالش‌ها همراه می‌کند.

دیوید آیر

«دیمین شزل» و «اولیویا همیلتون» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم حضور دارند. «کامرون الکساندر» مسئول نوشتن فیلمنامه این اثر است و همراه با «ریچارد ریموند»، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در فرایند تولید فیلم نقش خواهند داشت. تیم تهیه‌کننده‌ی این فیلم با تجربه و استعدادی که دارند، شرایط مناسبی را برای خلق یک اثر بزرگ و جذاب فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید دیوید آیر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *