جواد عزتی در محاصره طرفداران خانم در اکران تمساح خونی + ویدیو

« جواد عزتی » سوپراستار سینمای ایران، بار دیگر با حضور گرم خود در اکران مردمی فیلم تمساح خونی ، شور و هیجان خاصی را به این رویداد تزریق کرد.

حضور «عزتی» در این مراسم با استقبال پرشور و غیرقابل تصوری از سوی طرفداران خانم این بازیگر محبوب همراه بود. هواداران مشتاق که برای دیدن از نزدیک «جواد عزتی» و تماشای فیلم تمساح خونی در سالن سینما حاضر شده بودند، با ازدحامی مثال‌زدنی، او را احاطه کرده و با ابراز محبت و گرفتن عکس‌های یادگاری، لحظات به یاد ماندنی را رقم زدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برخورد جالب جواد عزتی با طرفداران خانم

«عزتی» نیز با روی گشاده و خوش‌خلقی همیشگی خود، به ابراز علاقه هوادارانش و درخواست‌های آن‌ها برای عکس و امضا پاسخ می‌داد. این حضور پرشور و صمیمی بین بازیگر و طرفداران، بار دیگر نشان‌دهنده محبوبیت بی‌نظیر «عزتی» در میان مردم بود و خاطره‌ای خوش از اکران فیلم تمساح خونی را برای آن‌ها به یادگار گذاشت.

در این مراسم، «الناز حبیبی» و «شبنم قربانی»، دو بازیگر زن فیلم تمساح خونی نیز حضور داشتند و مورد استقبال گرم مخاطبان قرار گرفتند. حضور این ستاره‌های زن در کنار «جواد عزتی»، بر جذابیت این مراسم افزود و هواداران را بیش از پیش خوشحال کرد.

فیلم سینمایی تمساح خونی به کارگردانی «جواد عزتی» و با بازی «الناز حبیبی»، «شبنم قربانی» و «عباس جمشیدی‌فر» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی نوروز 1403 بود که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد. این فیلم که روایتی طنز و اجتماعی از اتفاقات روزمره مردم دارد، در جلب توجه بینندگان به خصوص خانم‌ها موفق عمل کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برخورد جالب جواد عزتی با طرفداران خانم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *