هیو جکمن و جودی کامر به فیلم The Death of Robin Hood پیوستند

به نقل از منبع خبری «variety»، «هیو جکمن» و «جودی کامر» به فیلم The Death of Robin Hood پیوستند که کارگردان آن «مایکل سارنوسکی» است.

بازیگر «وولورین» در فیلم جدید The Death of Robin Hood به کارگردانی «مایکل سارنوسکی»، بازی خواهد کرد. این فیلم خط داستانی متفاوتی از «رابین هود» را بیان می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هیو جکمن و جودی کامر به فیلم The Death of Robin Hood پیوستند

فیلم مرگ رابین هود روایت کننده داستانی متفاوت از رابین هود است که پس از سال‌ها جنایت و قتل تلاش می‌کند تا گذشته‌اش را پشت سر بگذارد. این نسخه از «رابین هود»، برخلاف نسخه‌های قبلی که تمرکزشان به روی قانون‌شکنی و شادی بود، راهی جدیدی را پیش می‌گیرد.

فیلم The Death of Robin Hood

«مایکل سارنوسکی»، کارگردان این فیلم، از شروع تولید مرگ رابین هود در فوریه 2025 خبر داده است. او گفت که این فیلم فرصتی فوق‌العاده برای احیا داستانی که تمامی ما با آن آشنا هستیم، خواهد بود. او در ادامه حرف خود افزوده که ایمنی بازیگران در این پروژه امری حیاتی بوده و از اعتمادش به «هیو جکمن» و «جودی کامر» برای اجرای قوی و معنادار این داستان سخن گفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقش آفرینی هیو جکمن و جودی کامر در فیلم The Death of Robin Hood چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منابع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *