نازنین بنیادی در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌‌ها حضور نخواهد داشت

بازیگر ایرانی تبار سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، نازنین بنیادی ، در فصل دوم سریال فانتزی آمازون پرایم ویدیو نقش «برونوین» را تکرار نخواهد کرد.

بر اساس گزارش «ددلاین»، شخصیت «برونوین»، مادر «تئو» با بازی «تایرو موهافیدین» و معشوقه‌ی «آروندیر» با بازی «اسماعیل کروز کوردووا» در فصل دوم دیده نخواهد شد. اگرچه «موهافیدین» و «کوردوا» برای فصل دوم باز خواهند گشت، اما بازیگری برای نقش جایگزین «نازنین بنیادی» در نقش «برونوین» انتخاب نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نازنین بنیادی در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌‌ها حضور نخواهد داشت

این بازیگر، اخیراً در اینستاگرام اعلام کرده است که برای مدتی بازیگری را کنار می‌گذارد تا روی زندگی شخصی‌اش تمرکز کند. او همچنین گفته که در فیلم ماجراجویانه پشه‌ای در گوش بازی کرده و مشتاق است که هرچه زودتر این فیلم منتشر شود.

این فیلم، بر اساس یک رمان مصور ایتالیایی به نویسندگی «آندریا فراریس» ساخته شده و داستان یک زوج آمریکایی به نام‌های «اندرو» و «دنیلا» را روایت می‌کند که به هند سفر می‌کنند تا نوزادی را به فرزندی بپذیرند.

در خبر دیگری، این هفته اولین تصاویر رسمی از شخصیت محبوب «تام بامبادیل» با بازی «روری کینیر» در فصل دوم ارباب حلقه ها رونمایی شد. فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت ، در تاریخ 29 اوت 2024 (8 آبان 1403) از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

نازنین بنیادی

در حالی که نقش «برونوین» در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها به یک بازیگر جدید سپرده شده، طرفداران مشتاق هستند تا شخصیت‌های محبوب دیگر مانند «تام بامبادیل» را در این فصل دوباره ببینند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جدایی این بازیگر از سریال The Lord of the Ring چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *