جرد لتو به عنوان یک پروفسور دزد به سینما بازخواهد گشت

جرد لتو (Jared Leto)، یکی از بازیگران مطرح هالیوود، قرار است نقش چالش‌برانگیز دیگری را برعهده بگیرد که مرزهای بین دانشگاه و جرم را مخدوش می‌کند.

این بازیگر برنده‌ی جایزه اسکار در فیلم جدیدی که توسط «h.wood Media»، زیرمجموعه غول مهمان‌نوازی لس‌آنجلس، «The h.wood Group»، ساخته می‌شود، بازی خواهد کرد. این پروژه از یک شخصیت واقعی الهام گرفته شده است، «دکتر لارنس گری»، استاد بازنشسته‌ای که طبق گزارش‌ها به یک سارق حرفه‌ای تبدیل شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید جرد لتو

فیلمنامه بر اساس مقاله‌ای به قلم «اندی بلین»، نویسنده‌ی فیلم عشق‌بازی (Lovelace)، نوشته شده است. این فیلمنامه با عنوان استعداد دکتر گری برگرفته از مقاله‌ای است که توجه خوانندگان را در زمان انتشار در مجله‌ی Airmail متعلق به «گریسون کارتر» در سال 2022 جلب کرد.

این مقاله، تغییر شگفت‌انگیز دکتر گری از یک استاد علوم سیاسی مورد احترام در دانشگاه «جان کابوت» به مظنون یک سری سرقت‌های مهم را روایت می‌کند.

جرد لتو

داستان فیلم حول محور دکتر «گری» می‌چرخد که ادب و تحصیلات عالی او به سرقت از جواهرات و آثار هنری به ارزش بیش از 1 میلیون دلار از خانه‌های ثروتمندان در پنج ایالت مختلف کمک کرده است.

ماجرا با رابطه‌ی «گری» با «کوئین»، نوه‌ی بانکدار و فیزیکدان برجسته «آلفرد لی لومیس»، پیچیده‌تر می‌شود. «کوئین» ظاهراً هم به عنوان پوششی برای فعالیت‌های غیرقانونی «گری» و هم به عنوان کانالی برای آن‌ها عمل می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «لتو» در این فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *