حمید صفت در یک سریال جدید بازی خواهد کرد

حمید صفت ، رپر مشهور، پس از سریال هفت سر اژدها دومین تجربه بازیگری خود را در سریال بامداد خمار با کارگردانی نرگس آبیار دارد.

از آغاز پروژه، سریال بامداد خمار با ماجراها و حواشی زیادی روبرو شده است، اما مهم‌ترین آن عوض شدن چندین کارگردان و بازیگر بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اضافه شدن حمید صفت به بامداد خمار

در تیرماه سال 1400، تولید سریال بامداد خمار زیر نظر کارگردان «ابراهیم ایرج‌زاد» که قبلاً فیلم عنکبوت را کارگردانی کرده بود، آغاز شد. بازیگران اصلی این سریال شامل «ساعد سهیلی»، «مهرداد صدیقیان» و «سارا رسول‌زاده» بودند، اما به دلایلی «ایرج‌زاد» از این پروژه کناره‌گیری کرد و «محمد رحمانیان»، با تهیه‌کنندگی «جواد نوروزبیگی»، به عنوان کارگردان جایگزین انتخاب شد و فیلمنامه را بازنویسی کرد.

 

با تغییر کارگردان، بازیگران اصلی پیشین از پروژه انصراف دادند و فرآیند انتخاب بازیگران دوباره آغاز شد، اما به نتیجه‌ای نرسید. در دی ماه 1401، نام بامداد خمار در فهرست سریال‌های در حال ساخت شبکه نمایش خانگی با تغییرات بسیاری منتشر شد. این بار، «امیرحسین عسگری»، به عنوان کارگردان جدید اعلام شد، اما او نیز از پروژه انصراف داد و در نهایت کار به «نرگس آبیار» سپرده شد.

حمید صفت

خبر جدیدی که از سریال بامداد خمار منتشر شده، اضافه شدن «حمید صفت»، رپر مشهور، به اعضای بازیگران این سریال است. «حمید صفت» که به دلیل مسائل شخصی و قضایی برای مدتی از دید مخاطبان دور بوده، حالا دومین تجربه بازیگری خود را پس از سریال هفت سر اژدها ساخته «ابوالقاسم طالبی»، در این سریال دارد.

بامداد خمار تحت کارگردانی «نرگس آبیار» و با حضور بازیگرانی چون «ترلان پروانه»، «رضا کیانیان»، «گلاره عباسی»، «بهنوش بختیاری»، «امین حیایی»، «مرجانه گلچین»، «لاله اسکندری» و «ستاره پسیانی» در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال بامداد خمار چیست؟  آیا شما از طرفداران حمید صفت هستید؟لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *