تاریخ انتشار سریال هفت سر اژدها با حضور حمید صفت مشخص شد

سریال هفت سر اژدها که قبلاً با نام طلاق شناخته می‌شد، به کارگردانی ابوالقاسم طالبی ساخته شده و قرار است به‌زودی در شبکه سه پخش شود.

این سریال در دوره‌های نوروز و رمضان سال 1403 بر روی آنتن شبکه سه به نمایش در خواهد آمد. هفت سر اژدها ژانر پلیسی و سیاسی دارد. این سریال به بحث‌برانگیزی مسائل اجتماعی و درام سیاسی پرداخته و به بررسی پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی می‌پردازد. یکی از نکات مورد توجه این است که خواننده معروف رپ فارسی، حمید صفت ، در آن نقش آفرینی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار سریال هفت سر اژدها

از بازیگران این سریال می‌توان به «مجید واشقانی»، «جعفر دهقان»، «حمید صفت»، «محمدرضا رهبری»، «حمید گودرزی»، «سروش طاهری»، «امین زارع»، «بهارمحمدپور»، «فاطمه الطافی»، «مجید رحمتی»، «مهران مرادی»، «هدیه رضایی»، «بهناز پورفلاح»، «بهزاد اقطایی»، «حسن ولیخانی»، «حمیدرضا عرب‌سرخی»، «رامین یحیی‌زاده»، «سیدحمید فتوحی»، «شیلر کی»، «مینو شیخان»، «عسل غروی»، «علیرضا جلیلی» و «مهدی شاکریان» اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر سریال هفت سر اژدها با حضور حمید صفت را مشاهده کنید:

در حال حاضر، اطلاعات دقیق‌تر در مورد داستان و جزئیات هفت سر اژدها در دسترس نیست. این سریال به عنوان یک پروژه جدید در حال تولید است و باید منتظر اطلاعات بیشتر و رسمی‌تر از شبکه سه باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه هفت سر اژدها با حضور حمید صفت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *