همسر بلاگری که خودش را کشت ؛ ویدا افشار کیست و چرا خودکشی کرد؟

ویدا افشار بلاگر و رپر مشهور اینستاگرام، که پیش‌تر همسر پیمان آدیداس خالق کلیپ‌های سوسماس بود، در اقدامی غم‌انگیز، به زندگی خود پایان داد.

ویدا آدیداس که پیش از مرگ، استوری‌هایی حاکی از قصد خودکشی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود، روز 11 تیر ماه 1403 جان خود را از دست داد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که اختلافات خانوادگی با همسرش، آبراهام (که دوست صمیمی پیمان آدیداس بود)، دلیل خودکشی این بلاگر جوان بود.

بیوگرافی ویدا همسر پیمان ادیداس بلاگر مرحوم + [علت فوت ناگهانی او]


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


خودکشی ویدا افشار

بعد از ظهر دوشنبه یازدهم تیرماه، گزارشی از مرگ مشکوک زنی جوان در محله تجریش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد. با حضور تیم تحقیق در محل، جسد ویدا آدیداس، بلاگر معروف، که بر اثر مصرف قرص برنج جان خود را از دست داده بود، کشف شد.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که خانم آدیداس به همراه نامزد خود از شمال به تهران سفر کرده بود. در بین راه، اختلافی بین آنها رخ می‌دهد و خانم آدیداس از خودرو پیاده شده و به قصد خرید قرص برنج به خیابان ناصر خسرو می‌رود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که خانم افشار در طول مسیر به ناصر خسرو، استوری‌هایی در اینستاگرام منتشر کرده و در آنها طلب حلالیت می‌کند. در ادامه عکسی از استوری او رو را مشاهده خواهید کرد:

ویدا افشار
استوری ویدا آدیداس قبل از خودکشی

مردی که به او قرص برنج فروخته او را تا تجریش همراهی کرده است. مرد قرص فروش که به عنوان مظنون مورد تحقیق قرار می‌گیرد، ماجرا را این طور توضیح می‌دهد:

خانم آدیداس هنگام مراجعه به او، درخواست قرص برنج می‌کند. اما به دلیل عدم موجودی قرص در آن لحظه، آنها برای تهیه قرص راهی مغازه‌ای دیگر می‌شوند.

در بازگشت، متوجه می‌شوند که گاری مرد قرص فروش به سرقت رفته است. در پی این اتفاق، مرد قرص فروش شاکی می‌شود و خانم افشار مدعی می‌شود که قصد خوردن قرص را ندارد و فقط می‌خواهد کسی را بترساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خودکشی ویدا آدیداس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *