همنواز

بیل گیتس از ایلان ماسک انتقاد کرد

« بیل گیتس » در مصاحبه‌ای با «جان فراهر»، سردبیر ارشد نشریه بلومبرگ، اظهار داشت که « ایلان ماسک » زیاد حرف می‌زند و از او انتقاد کرد.

«بیل گیتس»، مدیرعامل سابق مایکروسافت، در این گفت‌وگو بیان کرد که «ایلان ماسک» بیشتر از اینکه به حرف‌های دیگران گوش دهد، ترجیح می‌دهد درباره موضوعات مورد علاقه خود صحبت کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بیل گیتس از ایلان ماسک انتقاد کرد

«گیتس» که در حال بحث درباره سرمایه‌گذاری‌های خود در زمینه تغییرات آب‌ و هوایی بود، ابراز امیدواری کرد که «ماسک» به جای موضوعات غیرمرتبط، به بحران آب و هوا توجه بیشتری نشان دهد. این دو کارآفرین در بسیاری از موضوعات با یکدیگر اختلاف نظر دارند و گاهی نیز یکدیگر را به تمسخر گرفته‌اند.

بیل گیتس

«گیتس» بر این باور است که «ایلان ماسک» درباره هر موضوعی زیاد صحبت می‌کند اما امیدوار است که او به موضوعات مرتبط با تغییرات آب و هوایی بیشتر بپردازد. پیش‌تر نیز، «گیتس» گفته بود که بهتر است «ماسک» به جای سرمایه‌گذاری در سفر به مریخ، منابع مالی خود را صرف تولید واکسن برای نجات جان انسان‌ها کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های مدیرعامل سابق مایکروسافت درباره «ایلان ماسک» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *