ایلان ماسک رقیب یوتیوب را خواهد ساخت

ایلان ماسک ، مدیرعامل شرکت ایکس به طور رسمی اعلام کرد که نرم‌افزار مبتنی بر ویدئو این پلتفرم به زودی برای تلویزیون‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

برنامه ایکس که پیش‌تر با نام توییتر شناخته می‌شد، قصد دارد به زودی نرم‌افزار ویدئومحور اختصاصی خود را برای تلویزیون‌های هوشمند منتشر کند. تحلیل‌گران اعتقاد دارند که این اپلیکیشن به عنوان رقیب مستقیمی برای نسخه تلویزیونی یوتیوب شناخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ایلان ماسک رقیب یوتیوب را خواهد ساخت

«لیندا یاکارینو»، مدیرعامل این شرکت، در یک پست جدید اعلام کرد که این اپلیکیشن جدید محتواهای جذاب و پرطرفدار را به تلویزیون‌های هوشمند شما ارائه می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رفت، رابط کاربری این اپلیکیشن جدید ایکس به طور تقریبی شبیه به یوتیوب است.

ایلان ماسک

نرم‌افزار ایکس قرار است دارای یک الگوریتم ویژه باشد که به‌وسیله‌ی آن ویدئوهایی که در حال ترند شدن هستند را شناسایی کند تا کاربران به‌طور پیوسته به آخرین و جذاب‌ترین محتواها دسترسی داشته باشند. این نرم‌افزار از طریق هوش مصنوعی ویدئوها را بر اساس موضوعات مختلف دسته‌بندی خواهد کرد.

اپلیکیشن ویدئومحور ایکس از قابلیت مشاهده چند دستگاهی پشتیبانی می‌کند و این بدان معنا است که کاربران می‌توانند ویدئو را روی گوشی خود پخش و سپس با استفاده از تلویزیون ادامه آن را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قصد ایلان ماسک برای ساخت رقیب یوتیوب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *