مسعود جعفری جوزانی و شاهین صمد پور پروانه ساخت فیلم غیر داستانی خود را دریافت کردند

شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی، اخیراً با صدور مجوز برای تعدادی از فیلم‌های برجسته و مستند مسعود جعفری جوزانی ، زمینه را برای نمایش آن‌ها فراهم کرده است.

این شورا که تحت نظارت سازمان امور سینمایی و سمعی بصری فعالیت می‌کند، در جلسات اخیر خود مجوز نمایش چندین فیلم بلند داستانی و مستند را صادر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: غیر رسمی: رضا رویگری بار دیگر سکته کرد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مستند مسعود جعفری جوزانی پروانه نمایش گرفت

از جمله فیلم‌های بلند داستانی که موفق به کسب این مجوز شده‌اند، می‌توان به کویر ناآرام به تهیه‌کنندگی «زاهد رئیسی» و کارگردانی «سعید توکلی»، سایه‌های روشن به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «کمال مقدم» و زندگی لطیف به تهیه‌کنندگی «فرهاد مرادی» و کارگردانی «مجید وحیدیان» اشاره کرد.

همچنین، کریستال سیاه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «علیرضا خطائی» و آدم حسابی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «حسن کیقبادی» نیز از دیگر آثاری هستند که موفق به دریافت پروانه نمایش شده‌اند.

در حوزه فیلم‌های مستند نیز آثاری نظیر آقا رضی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «سیدمحمدحسن سیاح»، نامه‌ای برای ریحانه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «ساسان فلاح‌فر» و چرخ‌ها و پاهای دونده به تهیه‌کنندگی «مسعود جعفری جوزانی» و کارگردانی «مهدی حاجی یوسف»، از جمله آثاری هستند که با کسب مجوز، آماده نمایش عمومی خواهند شد.

همچنین، مستندهایی همچون حوت، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «سالار نسبی طهرانی» و گندم کوبی به تهیه‌کنندگی «علیرضا رمضانی» و کارگردانی «شاکر شکیبا» نیز در فهرست فیلم‌های مورد تأیید این شورا قرار دارند.

مسعود جعفری جوزانی

شورای پروانه نمایش همچنین برای تعدادی از فیلم‌های کوتاه داستانی نظیر دنیا منم فوعه به تهیه‌کنندگی «فرهاد حاجی عباسی» و کارگردانی «مصطفی آقامحمدلو»، پاپایا به تهیه‌کنندگی «اصغر عزیزی» و کارگردانی «عرفان احتشامی» و پریا به تهیه‌کنندگی «فاطمه دانشور» و کارگردانی شاهین صمد پور ، پروانه نمایش صادر کرده است.

این تصمیمات، به نظر می‌رسد که راه را برای نمایش عمومی این آثار در جشنواره‌ها و پلتفرم‌های مختلف هموار کند و فرصتی برای دیده شدن این آثار ارزشمند فراهم آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار آقای «جعفری جوزانی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *