همنواز

هنری کویل به فیلم Voltron پیوست

حضور هنری کویل در فیلم لایو اکشن Voltron از «آمازون MGM» تأیید شد، و این اثر با کارگردانی «راسون مارشال تربر» ساخته خواهد شد.

«هنری کویل» برای ایفای نقش اصلی در فیلم Voltron از «آمازون MGM» انتخاب شده است. این فیلم به کارگردانی «راسون مارشال تربر» ساخته می‌شود که پیش از این نویسندگی و کارگردانی فیلم اکشن Red Notice در سال 2021 و Skyscraper در سال 2018 را بر عهده داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هنری کویل به فیلم Voltron پیوست

جزئیات دقیق داستان Voltron همچنان مخفی نگه داشته شده؛ اما این فیلم به یکی از معروف‌ترین فرنچایزهای تلویزیونی ژانر علمی تخیلی تعلق دارد که در آن گروهی از کاوشگران فضایی یک ربات غول‌پیکر به نام ولترون را هدایت می‌کنند. این فرنچایز از سریال‌های انیمه ژاپنی اقتباس شده و نسخه آمریکایی آن شامل مجموعه‌ای از سریال‌های مختلف از جمله Voltron: Legendary Defender «نتفلیکس» است.

هنری کویل

همچنین «کویل» به «دنیل کویین توی»، بازیگر تازه‌وارد که در فیلم‌های تلویزیونی مانند Badults بازی کرده و در تئاتر رومئو و ژولیت لندن دستیار «تام هالند» بوده، ملحق می‌شود.

«هنری کویل» اخیراً با حضور کوتاهی در فیلم تابستانی مارول Deadpool and Wolverine با عنوان Cavillrine خبرساز شده و پروژه‌های دیگری مانند فیلم جاسوسی Argylle و The Ministry of Ungentlemanly Warfare را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور هنری کویل در فیلم لایو اکشن Voltron چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *