همنواز

داستان ترور سلمان خان چیست؟

داستان ترور سلمان خان ستاره مطرح سینمای بالیوود، پس از قتل بی‌رحمانه «بابا صدیقی»، سیاستمدار و تاجری معروف در هند، در حال پخش شدن است.

این بازیگر معروف هندی، از تهدیدات احتمالی علیه خود ابراز نگرانی کرده است. « بابا صدیقی »، رئیس حزب ملی‌گرای کنگره هند و شهردار سابق بمبئی، شب گذشته به ضرب گلوله کشته شد و این حادثه موجی از ترس و نگرانی را در جامعه ایجاد کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


داستان ترور سلمان خان چیست؟

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، پلیس هند تأیید کرده که گروه گانگستری «لارنس بیشنوی» که به قتل «سیدهو موسه والا»، خواننده هندی در سال گذشته متهم است، در این جنایت نقش دارد.

این گروه سابقه تهدید سیاستمداران، هنرمندان و تاجران را دارد و سلمان خان ، به عنوان یکی از هدف‌های اصلی آن‌ها شناخته می‌شود. در ماه آوریل، او در یک حمله مسلحانه خارج از اقامتگاهش هدف گلوله قرار گرفت، اما خوشبختانه آسیبی ندید.

این وضعیت نگرانی‌های جدی برای امنیت سلمان خان و خانواده‌اش به وجود آورده است. در پی تهدیدات و حملات متعدد، تدابیر امنیتی در اطراف محل سکونت او تقویت شده و خانواده‌اش به شدت نگران وضعیت موجود هستند. پس از دیدار «سلمان خان» با خانواده «بابا صدیقی» در ساعات اولیه صبح، مقامات پلیس اعلام کردند که اقدامات لازم برای تأمین امنیت این بازیگر در حال انجام است.

ترور سلمان خان

سلمان خان در تاریخ 4 ژوئن با ارائه بیانیه‌ای به پلیس بمبئی، از تهدیدات و حملات علیه خود و خانواده‌اش خبر داد و گفت:

من معتقدم که «لارنس بیشنوی» و اعضای باندش درصدد بودند در زمان خواب خانواده‌ام، به ما حمله کنند.

«ارباز خان»، برادر «سلمان»، نیز درباره این حادثه ابراز نگرانی کرد و گفت:

حادثه تیراندازی اخیر در آپارتمان گلکسی، واقعاً ناراحت‌کننده و نگران‌کننده است. خانواده ما از این اتفاق تکان‌دهنده متحیر شده‌اند.

او همچنین به انتقادات برخی افراد که خود را به عنوان نزدیکان خانواده معرفی می‌کنند و در رسانه‌ها اظهارات نادرست می‌زنند، اشاره کرد و گفت که این ادعاها در واقع یک ترفند تبلیغاتی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این قتل‌ها و ارتباط «سلمان خان» با «بابا صدیقی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *