همنواز

لیلا بلوکات تبرئه شد

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون پس از یک سال تحمل احکام قضایی، از تمامی اتهامات وارده تبرئه شد و می‌تواند به فعالیت‌های هنری خود ادامه دهد.

«لیلا بلوکات» بازیگر مشهور سینما تئاتر و تلویزیون، به تازگی از اتهامات خود تبرئه شد و به همین دلیل می‌تواند فعالیت‌های هنری و اجتماعی خود را از سر بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لیلا بلوکات تبرئه شد

در سال گذشته «لیلا بلوکات» به اتهام کشف حجاب و جریحه‌دار کردن اخلاق عمومی به ویژه از طریق انتشار تصاویر در فضای مجازی، با دستوری از سوی دادستان تهران مواجه شد.

پس از تحقیقات و صدور قرار جلب، او به تحمل 10 ماه حبس در زندان سمنان، دو سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی، خلاصه کردن یک کتاب در مدت یک ماه، ممنوع‌الخروجی و ضبط سیم‌کارت و تلفن همراه محکوم گردید.

این بازیگر با توجه به احکام صادره، یک سال گذشته را در محدودیت‌های شدید سپری کرد و نتوانست در فضای مجازی و حرفه خود به فعالیت بپردازد.

اما حالا و در آخرین دادگاه، «لیلا بلوکات» از تمامی اتهامات تبرئه شده و به زودی می‌تواند به عرصه هنر و فعالیت‌های اجتماعی خود بازگردد. این موضوع خبر خوشی برای طرفداران او و جامعه هنری به شمار می‌رود؛ زیرا انتظار می‌رود با بازگشت «بلوکات»، شاهد فعالیت‌های جدید و اثرگذار او باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تبرئه شدن لیلا بلوکات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *