همنواز

دنی ویلنوو اطلاعات جدیدی از فیلم Dune 3 را ارائه کرد

کارگردان مشهور «دنی ویلنوو» در مصاحبه‌ای جدید به جزئیات داستان فیلم Dune 3 اشاره کرد که حول محور موضوع جنگ و پیامدهای آن می‌چرخد.

«دنی ویلنوو» تازه‌ترین مصاحبه خود خلاصه‌ای از داستان مورد انتظار Dune 3 را ارائه داد. فیلم Dune: Part Two به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آثار سینمایی سال 2024 شناخته می‌شود و «ویلنوو» با دیدگاه‌های خود به این دنیای علمی تخیلی و حماسی، توجه بسیاری از بینندگان را جلب کرده است. اکنون طرفداران مشتاقانه منتظر ادامه این داستان هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دنی ویلنوو اطلاعات جدیدی از فیلم Dune 3 را ارائه کرد

این سومین قسمت از سری فیلم‌های تل‌ ماسه قرار است بر اساس رمان Dune Messiah نوشته «فرانک هربرت» ساخته شود. «ویلنوو» در این مصاحبه تأکید کرده که موضوع اصلی این فیلم احتمالی جنگ خواهد بود. در فیلم دوم شخصیت «پل آتردیس» برای نجات دوستانش ناچار به آغاز جنگ می‌شود.

فیلم Dune 3

داستان این رمان حدود یک دهه پس از آغاز سلطنت آتردیس به عنوان امپراتور روایت می‌شود و در آن آتردیس جنگی مقدس را به راه می‌اندازد که میلیون‌ها نفر را در سراسر کهکشان تحت تأثیر قرار می‌دهد. «ویلنوو» همچنین خاطرنشان کرده که قصد دارد این اقتباس سینمایی را به گونه‌ای بسازد که به پیچیدگی‌های منابع اصلی خود احترام بگذارد و در عین حال از رویدادهای دو فیلم قبلی نیز استقلال داشته باشد.

در حال حاضر تاریخ اکران Dune 3 هنوز به تأیید نرسیده است؛ اما با توجه به هیجان طرفداران و وعده‌های «ویلنوو»، انتظار می‌رود که این فیلم نیز به یکی از آثار مهم سینما تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Dune 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *