نظر امیر تتلو در مورد همکارش [+مسیج‌های تلگرامی]

نظر امیر تتلو در مورد همکارش به نظر جنجالی و غیرحرفه‌ای باشد. چراکه اینگونه اظهار نظر ها به نظر باید در خفا صورت بگیرد.

امیر تتلو در ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ با انتشار پستی در اینستاگرام از دنیای موسیقی ایران به‌طور موقت خداحافظی کرد و پس از مدتی کوتاه فعالیت‌های هنری خود را پی گرفت. او در سال ۱۳۹۷ پس از ناتوانی در کسب مجوز برای «فعالیت قانونی» در کشورش به ترکیه رفت و در آن‌جا به فعالیت‌های هنری خود ادامه داد.

نظر امیر تتلو در مورد همکارش

بند امیر تتلو

نظر امیر تتلو در مورد همکارش
نظر امیر تتلو در مورد همکارش

پس از ادامه‌یافتن کارهای تتلو در بیرون از ایران، دربارهٔ همکاری تتلو با گروه موسیقی یونیورسال صحبت‌هایی به میان آمده بود که با شروع سال ۱۴۰۰، شرکت موسیقی یونیورسال آلمان که زیرمجموعه گروه موسیقی یونیورسال است، در شبکه‌های اجتماعی خبر امضای قرارداد با امیر تتلو را تأیید کرد. این کمپانی از تتلو به عنوان یک سوپراستار یاد کرد و به رکوردهای قابل توجه و طرفداران بسیار تتلو در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

در ادامه نظر تتلو در مورد همکارش را ببینید و بخوانید:

نظر امیر تتلو در مورد همکارش
نظر امیر تتلو در مورد همکارش

من خیلی فکر کردم راجع به گیتار الکتریک ! اتفاقا شهاب نوازنده ی گیتارمون خیلی پسره خوبیه کارش هم خوبه ! اما برای گیتار الکتریک من واقعا احتیاج به یه آدم پولدار و البته قوی تر و هیپ هاپی تر دارم !! نوازنده ی گیتار الکتریک باید پولدار باشه و تیپ هاش متفاوت و تک باشه و افکت ها و بدال هاش و امپ هاش از اول باید به روز بوده باشه و الان باید لوازمش تکمیل باشه !! من میتونم براشون گیتار و افکت و بدال خوب بخرم مسئله ی خساست و تنبلی نیست اما الان تازه من بخرم براشون تا یاد بگیرن و چفت بشن با دم و دستگاهشون و بفهمن چجوری کثیف صدا ندن ، کلی زمان میبره !! من مالی میتونم کمک کنم اما زمان نداریم اینه که هرچی به تمرین ها نگاه میکنم میبینم صدای گیتار الکتریک کثیف هست و همه رو هم کثیف میکنه !! فعلا کلا گیتار الکتریک رو از بند حذف میکنیم تا یکی پیدا بشه هم استایلش به ما بخوره و هم لوازمش تکمیل باشه و با تجربه و درست و تمیز صدا بده !! گیتار الکتریک چون افکتا و صداش دست خودشه ساز خیلی حساس و البته خطرناکی هست برای بند !! وقتی تمیز نیست همون نباشه بهتره 😃🤘🏻🙏🏻🧞‍♂️ گاهی باید رفت !! باید بُرید !

بند امیر تتلو

نظر امیر تتلو در مورد همکارش
بند امیر تتلو

امیر تتلو در ۲۵ تیر ۱۳۹۶ در جشن اولین سالگرد راه اندازی فارس پلاس (از زیرمجموعه‌های خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه‌پاسداران) شرکت کرد که حضور وی در این مراسم، پوشش خاص لباسش و جایزه گرفتن از شخصیت‌های اصول‌گرا خبرساز شد. این مراسم با حضور برخی مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی، نمایندگان مجلس، خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای وابسته به جریان اصول‌گرایی همچون: حمید رسایی، مجتبی ذوالنور، عزت‌الله ضرغامی، یاسر جبرائیلی، نظام‌الدین موسوی برگزار شد. از آن زمان تا به امروز تتلو و بندش تغییرات زیادی کرده‌اند.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *