سوپرمن جدید سینما انتخاب شد ؛ دیوید کورنسوت در فیلم Superman: Legacy

سوپرمن جدید سینما انتخاب شد : دیوید کورنسوت در فیلم Superman: Legacy به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان نقش کلارک کنت، سوپرمن را ایفا می‌کند.

استودیو دی سی، کلارک کنت و لوئیس لین جدید را برای فیلم جدید سوپرمن: میراث پیدا کرد. پس از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی بازیگران اصلی فیلم مورد انتظار Superman: Legacy معرفی شدند. در حالی که فیلم The Flash (فلش) به عنوان یکی از آخرین پروژه‌های DCEU با شکست سنگین در گیشه سینما رو به‌رو شده است،  جیمز گان و پیتر سفران به عنوان مدیران دنیای سینمایی جدید دی‌سی شدیداً مشغول برنامه ریزی برای DCU هستند.

سوپرمن جدید سینما انتخاب شد

Superman: Legacy با حضور دیوید کورنسوت

انتظار برای سوپرمن جدید در Superman: Legacy به پایان رسید. دیوید کرنسوت و ریچل بروزناهان برای ایفای نقش کلارک کنت سوپرمن و لوئیس لین برگزیده شدند.

سوپرمن جدید سینما انتخاب شد
سوپرمن جدید سینما انتخاب شد

کلارک کنت و لوئیس لین جدید در فیلم Superman: Legacy

به گفته اریک ووس از New Rockstars، کارگردان بازیگران این پروژه رسما دیوید کورنزوت و ریچل برازناهان به عنوان سوپرمن و لویس لین جدید انتخاب کرد. بر اساس ظاهر آن‌ها، ایده این است که به دنبال ظاهری کلاسیک‌تر برویم تا داستان یک زوج بسیار جوان‌تر را در مقایسه با زوج‌هایی که زک اسنایدر در سال 2013 انتخاب کرد، روایت کنیم.

اگرچه این دو مورد علاقه طرفداران قرار گرفتند، اما این یک برداشت جدید و تازه از هر دو شخصیت خواهد بود. شایعه شده است که نیکلاس هولت هنوز برای بازی در نقش لکس لوتور که برای بازی در برابر برادران بیل و الکساندر اسکارسگارد رقابت می‌کند، فرار می‌کند.به گفته هالیوود ریپورتر، کسی که شانس بیشتری برای بازی در نقش شخصیت شرور دارد، ستاره «IT» است.

توضیح جیمز گان رئیس DCU برای کم بودن فیلم های ابرقهرمانی [+جزئیات]

فیلم Superman: Legacy به نویسندگی جیمز گان، فیلمی است که اسطوره‌های مرد پولادین را در سنین بسیار پایین‌تر بررسی می‌کند. این فیلم مستقیماً تحت تأثیر کمیک های سوپرمن برای همه فصل‌ها و سوپرمن تمام ستاره‌ها قرار دارد .

ریچل برازناهان به خاطر بازی در نقش اصلی فیلم «خانم مایزل شگفت‌انگیز» شهرت دارد. Corenswet در تعداد نسبتاً کوتاهی از پروژه ها ظاهر شده است که این اولین نقش اصلی او در فیلم یا تلویزیون است. “Superman: Legacy” برای سال 2025 در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴)  برنامه ریزی شده است و همچنین امیدواریم که اولین فیلم دنیای جدید DC باشد که توسط جیمز گان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *