عدم حضور مارول و نتفلیکس در کامیک کان 2023 [+جزئیات]

مراسم کامیک کان یکی از جذاب‌ترین مراسم‌ها است که هر سال برگزار می‌شود و اخیراً عدم حضور مارول و نتفلیکس در کامیک کان 2023 اعلام شد.

اخیراً خبری تحت عنوان بحران در کامیک کان 2023 به انتشار رسید که جزئیاتی از عدم حضور برخی از بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در مراسم کامیک کان 2023 ارائه می‌دهد. حضور مارول در مراسم کامیک کان همواره یکی از هیجان انگیزترین موارد این مراسم است.

عدم حضور مارول و نتفلیکس در کامیک کان 2023

حضور مارول در مراسم کامیک کان

دو سال پس از لغو مراسم کامیک کان سن دیه‌گو به دلیل ویروس کرونا، اعتصاب نویسندگان آمریکا بزرگ‌ترین رویداد هواداری آمریکای شمالی را دچار بحران دیگری کرده است. این هفته گزارش شد که مارول، نتفلیکس، سونی، یونیورسال و اچ‌بی‌او امسال در این نمایشگاه حضور ندارند. سال گذشته اچ‌بی‌او با خاندان اژدها و ای‌ام‌سی با سریال مردگان متحرک بازخوردهای مثبتی دریافت کرده بود.

عدم حضور مارول و نتفلیکس در کامیک کان 2023
عدم حضور مارول و نتفلیکس در کامیک کان 2023

کامیک کان امسال که قرار است از ۱۹ ژوئیه برگزار شود با کناره‌گیری استودیوها و شبکه‌ها با بحران روبرو شده است. در صورتی که اتحادیه بازیگران آمریکا با پیمان تهیه‌کنندگان تا ۳۰ ژوئن به توافق نرسد، بازیگران هم مانند اعضای اتحادیه نویسندگان به اعتصاب می‌پیوندند و در رویدادهایی نظیر کامیک کان حضور پیدا نخواهند کرد. اتحادیه کارگردانان آمریکا از سوی دیگر به تازگی با تهیه‌کنندگان به توافق رسیده‌اند.

مارول و دیزنی که به زودی پروژه‌هایی چون فیلم مارول‌ها با بازی بری لارسن، فصل دوم لوکی و سریال آسوکا با بازی رزاریو داسن را پخش خواهد کرد، در کامیک کان امسال غایب خواهد بود. اچ‌بی‌او که آماده پخش فصل چهار کارآگاه واقعی با بازی جودی فاستر می‌شود دیگر غایب این نمایشگاه است.

بحران در کامیک کان 2023

عدم حضور مارول و نتفلیکس در کامیک کان 2023
مراسم کامیک کان 2023

سونی پیکچرز که امسال کریون شکارچی و گرن توریزمو را روی پرده می‌برد و یونیورسال پیکچرز که جن‌گیر را اکران می‌کند به همراه نتفلیکس که اخیراً رویداد هواداری تودوم را در برزیل برگزار کرده و از پروژه‌هایی چون لایو اکشن وان پیس رونمایی کرده، پنلی در کامیک کان امسال نخواهند داشت. برادران وارنر با این حال هنوز در مورد نمایشگاه امسال تصمیم‌گیری نکرده است.

این استودیو به زودی فیلم بلو بیتل و آکوامن ۲ را اکران می‌کند. استودیوی پارامونت از طرف دیگر برای فیلم انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا یک پنل برگزار می‌کند اما درباره سریال‌های پیشتازان فضا ابهاماتی وجود دارد. استودیوی آمازون نیز قرار است با فصل دوم چرخ زمان و پسران: نسل وی در نمایشگاه امسال حضور پیدا کند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *