شخصیت دث‌استروک در دنیای سینمایی جیمز گان حضور خواهد داشت

جیمز گان، کارگردان مطرح فیلم‌های Guardians of the Galaxy، خبر از برنامه‌های خود برای حضور شخصیت دث استروک در دنیای سینمایی دی‌سی داده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که «جیمز گان» چندی پیش تصویری از خود با تی‌شرتی از سوپرمن را در اینستاگرام منتشر کرد و یکی از طرفداران در مورد حضور دث‌استروک در دنیای دی‌سی از او پرسید، او در پاسخ به این سوال تنها به یک ایموجی چشمک بسنده کرد، اما همین کافی بود تا شایعات حضور این شخصیت ضدقهرمان در دنیای دی‌سی قوت بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شخصیت دث‌استروک در دنیای سینمایی جیمز گان حضور خواهد داشت

دث‌استروک با نام اصلی «اسلید ویلسون»، یکی از مشهورترین دشمنان «بتمن» به شمار می‌رود. این شخصیت که در دنیای کمیک بوک سابقه‌ای طولانی دارد، تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی حضور داشته است. با این حال، حضور او در فیلم Justice League (2017) با انتقاداتی از سوی طرفداران روبرو شد.

دث‌استروک

هنوز مشخص نیست که «جان منگنیلو»، بازیگری که در فیلم Justice League نقش دث‌استروک را ایفا کرده بود، در پروژه‌های آینده دی‌سی نیز حضور خواهد داشت یا خیر. همچنین جزئیات دیگری از حضور این شخصیت، مانند نحوه حضور او در داستان و یا اینکه در کدام فیلم یا سریال دی‌سی ظاهر خواهد شد، در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور شخصیت دث‌استروک در دنیای سینمایی جیمز گان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *