زمان پخش مسابقه ناتو با اجرای محمدرضا علیمردانی + [روند مسابقه]

رئالیتی شو ناتو ، یکی از شوهای امسال می‌باشد که توانسته سروصدای زیادی برپا کند که ما در ادامه زمان پخش برنامه ناتو را اعلام می‌کنیم.

پس از اینکه تیزرهای مختلف و همچنین اولین قسمت رئالیتی شوی ناتو منتشر شد، سوالات زیادی مبنی بر ساعت انتشار رئالیتی شو ناتو و زمان پخش ریالیتی شوی ناتو در فضای مجازی، پرسیده می‌شود. در ادامه این نوشتار، زمان پخش و خلاصه برنامه ناتو نوشته شده که شما می‌توانید به نگاه به آن، از زمانی که این رئالیتی شو منتشر می‌شود، مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های ایرانی

زمان پخش برنامه ناتو

زمان پخش برنامه ناتو
زمان پخش و خلاصه برنامه ناتو

ساعت انتشار رئالیتی شو ناتو : دوشنبه‌ها 8 صبح

در رئالیتی شوی ناتو چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه 10 پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آن‌ها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش ناتو را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچکس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.

ناتو مسابقه جدید نمایش خانگی است. سریال یا برنامه ناتو به صورت هفتگی برای دانلود قرار می‌گیرد. این مسابقه با اجرای بی‌نظیر محمدرضا علیمردانی و کارگردانی مهدی صفی یاری است.

زمان پخش و خلاصه برنامه ناتو

در ادامه می‌توانید پوستر رئالیتی شو ناتو را ببینید:

زمان پخش رئالیتی شوی ایرانی ناتو
زمان پخش ریالیتی شوی ناتو

یک رئالیتی شو جدید با گردانندگی محمدرضا علیمردانی است که در ژانر بازی‌های استدلالی ـ استنتاجی قرار می‌گیرد و که توسط مهدی صفی‌یاری تهیه و کارگردانی شد و به نظر می‌رسد در فضایی کارآگاهی معمایی وارد بازی مافیا شود.

علیمردانی که پیش از این سابقه گردانندگی «شب‌های مافیا» با کارگردانی سعید ابوطلب را داشت، حالا با تیمی جدید و جوان وارد اجرای رئالیتی شوها خواهد شد. این رئالیتی شو قرار است جایگزین «پدرخوانده» ابوطالب شود که قسمت پایانی و فینال فصل اول آن دوشنبه ۱۴ فروردین ماه منتشر شد. « نام این سریال از شخصیت‌های اصلی بازی مافیاست که عنوان این برنامه بر اساس این شخصیت گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *