بیت کوین به کانال 31000 دلاری ورود کرد ؛ رشد بیشتر در راه است؟! +[تحلیل]

اخبار بیت کوین ؛ بیت کوین روز دوشنبه منطقه ۳۱۳۰۰ دلار را تحت‌الشعاع قرار داد و وارد کانال ۳۱ هزار دلاری شد. بیت کوین با اتریوم مثل سابق همبستگی ندارند!

چند روزی می شود که قیمت بیت کوین و اتریوم همبستگی که با یکدیگر داشتند را از دست داده اند و در رشد و افت، مثل گذشته با یکدیگر هماهنگ نیستند. در ادامه مطلب با خبر رشد قیمت بیت کوین همراه ما بمانید.

اخبار بیت کوین

  • تحلیل ارز بیت کوین

به گزارش منابع خبری:

صعود ناگهانی ۲ درصد در این روز در پی تلاقی چند عامل مختلف رخ داده است؛ از بحران بانکی یکی از بانک‌ها گرفته تا روایت پذیرش نهادی که اخیراً به شکل برنامه‌های کاربردی ETF اسپات بیت کوین درآمده است.

امروز دوباره دو ارز بزرگ بازار رمز ارزها خلاف جهت یکدیگر حرکت کرده اند. بیت کوین مثبت است و اتریوم افت کرده. این اتفاقی است که معمولا بسیار کم رخ می دهد. بیت کوین امروز با رشد حدود 1.5 درصد، وارد کانال 31000 دلار شده و حوالی همین عدد معامله می شود.

اخبار بیت کوین

تحلیل بیت کوین امروز

اتریوم امروز برخلاف بیت کوین، افت قیمت داشته و با کاهش کمتر از نیم درصد، در حدود نرخ 1960 دلار معامله می شود. با توجه به وضعیت خوبی که ارزهای دیجیتال پیدا کرده اند، بعید نیست به زودی اتریوم وارد کانال 2000 دلار شود. عامل دیگری که منجر به روند صعودی بیت کوین شده،  صرافی کریپتویی EDX Markets بوده که در ماه گذشته با حمایت غول‌های وال استریت؛ Citadel Securities، Fidelity Digital Assets و Charles Schwab راه‌اندازی شد.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با نیم درصد رشد به 1.21 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 11 درصد نسبت به دیروز بیشتر شده و به رقم 36 میلیارد دلار رسیده که همچنان عدد بزرگی محسوب نمی شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *