زمان پخش سریال ترکی خواهران و برادران از کانال atv + بازیگران فصل جدید

بازیگران جدیدی به فصل 4 سریال Kardeşlerim پیوستند. پخش فصل چهارم به تازگی شروع شده است، از زمان پخش سریال خواهران و برادران در ترکیه مطلع شوید.

سریال ترکی خواهر و برادرانم با نام ترکی “Kardeşlerim” از جمله سریال‌های درام مدرسه‌ای است. تا کنون سه فصل از این سریال به کارگردانی سرکان بیرینجی و با نویسندگی گول ابوس سرمچی ساخته و پخش شده است. دوبله آن نیز از شبکه جم به نمایش درآمد.

فصل چهارم سریال خواهر و برادرانم نیز با آمدن پاییز آغاز به پخش نمود. این سریال در ژانر درام، عاشقانه و خانوادگی از شبکه atv منتشر می‌شود. انور سعید یاران، لیزگه جومرت، رجب اوستا و … از بازیگران جوان این سریال هستند.

روز پخش سریال خواهر و برادرانم : هر شنبه از هجدهم شهریور

ساعت پخش سریال خواهر و برادرانم : ساعت 21:30

زمان پخش سریال خواهران و برادران در ترکیه

خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال ترکی خواهران و برادران

نقد و بررسی سریال ترکی خواهر و برادرانم

زمان پخش سریال خواهران و برادران
زمان پخش سریال خواهران و برادران در ترکیه

ماجرای سریال: زندگی 4 خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود. اسم این خواهر و برادر‌ها کادیر، عمر، آسیه و امل عرن است. شرایط آن‌ها را مجبور به زندگی در مرغداری عمویشان می‌کند.

ساخت فصل 4 سریال خواهر و برادرانم

ساخت سریال خواهران و برادران فصل 4 نیز از طرف عوامل سریال تایید شده است. فصل چهار این سریال از هجدهم شهریور به نمایش در می‌آید.

در فصل چهارم، شخصیت دوروک در سریال Kardeşlerim هنگام صحبت تلفنی با پدرش دچار سانحه رانندگی می‌شود. سپس بدن بی‌جان دوروک هم مادرش و هم آسیه را ویران می‌کند.

دوروک 18 ساله، بچه خوش تیپ، ورزشکار و پولدار بود. او همیشه رهبری گروه دوستانه‌اش را برعهده داشت. جوان مغروری که از تحقیر هر چیز ابایی نداشت و بدش نمی‌آمد مردم را مسخره کند.

بازیگر جدید سریال Kardeşlerim

بازیگر جدید سریال Kardeşlerim
بازیگر جدید سریال Kardeşlerim

بازیگر Dilara Sümbül (دیلارا سومبول) که آخرین بار در سریال «صدایم را بشنو» ایفای نقش کرده بود، به کادر بازیگران سریال Kardeşlerim پیوست. این بازیگر قراره نقش الیف، خواهر دوقلوی برک را ایفا کند و از قسمت 88 وارد سریال می‌شود‌.

ثریا در سریال خواهران و برادران

شیما کورکماز (Şeyma Korkmaz) کاراکتر ثریا را در سریال خواهران و برادران ایفا خواهد کرد. این کاراکتر در فصل چهارم به سریال اضافه می‌شود. این کاراکتر مادر سوسن (با بازی لیزگه جومرت) است.

زمان پخش فصل 4 سریال خواهران و برادرانم : از هجدهم شهریور

روز پخش سریال خواهر و برادرانم : هر شنبه

ساعت پخش سریال خواهر و برادرانم : ساعت 21:30

سوالات متداول

ساعت پخش سریال خواهران و برادران از شبکه atv ؟

ساعت 21:30

زمان پخش فصل جدید خواهران و برادران کی است؟

پخش فصل چهارم این سریال از شهریور آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:


4 thoughts on “زمان پخش سریال ترکی خواهران و برادران از کانال atv + بازیگران فصل جدید

  1. سلام سایتی هست که فصل ۴این سریال رو منتشرکنه اخه ما ماهواره نداریم قصل های قبلش رو از گوگل دیدم اما این فصل رو هرچی سرچ می کنم توگوگل نیست چه طوری ببینم اخه اگه کسی می دونه لطفا راهنمایی کنه حتی تو یوتیوپ هم نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *