رابطه عاشقانه واقعی عمر و سوسن سریال خواهران و برادران ؛ بیلال و لیزگه

عمر و سوسن سریال خواهران و برادران (Kardeşlerim) با بازی بیلال ییت کوچاک (Bilal Yiğit Koçak) و لیزگه جومرت (Lizge Cömert) در دنیای واقعی وارد رابطه شدند.

بلال ییعیت کوچاک که در سریال ترکی پرطرفدار خواهران و برادران نقش عمر را ایفا می‌کند، با پارتنر خود در سریال، وارد رابطه عاشقانه شده است. لیزگه جومرت در این سریال نقش سوسن، پارتنر عمر را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: ویدیو کلیپ عاشقانه از کاراکترهای سوسن و عمر در سریال خواهران و برادران

رابطه عمر و سوسن سریال خواهران و برادران

رابطه لیزگه جومرت و بیلال ییت کوچاک توسط خبرنگارهای ترکیه افشا شد. خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند.

بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند. زندگی این 4 خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود.

بلال ییعیت کوچاک (Bilal Yiğit Koçak) بازیگر جوان سریال خواهر و برادرانم (نقش عمر) در 12 اکتبر 1995 (به شمسی : 20 مهر 1374) در شهر سامسون ترکیه متولد شده است. این بازیگر جوان تحصیلات دوره متوسطه خود را در دبیرستان آناتولی سامسون به اتمام رسانده و در ادامه در رشته اقتصاد و دارایی از دانشگاه باهچه شهیر ترکیه فارغ التحصیل شده است.

لیزگه جومرت کاراکتر سوسن در سریال خواهران و برادران را ایفا می‌کند. جومرت بازیگر اهل ترکیه و متولد 4 اکتبر 2001 است. او با بازی در سریال «Kardeslerim» در سال 2021 شناخته شده است.

سوالات متداول

رابطه سوسن و عمر در دنیای واقعی حقیقت دارد؟

طبق افشاگری خبرنگارهای ترک، بله حقیقت دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *