زمان پخش سریال هندی آزمون زندگی از شبکه جم بالیوود + خلاصه داستان

برای اطلاع از زمان پخش سریال هندی آزمون زندگی با دوبله فارسی از شبکه جم بالیوود و ساعات پخش تکرار این سریال عاشقانه همراه ما باشید.

زمان پخش سریال هندی آزمون زندگی

ژانر سریال Kasautii Zindagii Kay درام و عاشقانه است. این اثر نخستین بار در تاریخ 25 سپتامبر 2018 (3 مهر 1397) بر روی آنتن شبکه Star Plus رفت. این مجموعه تلویزیونی طی دو فصل پخش شد و تعداد قسمت های سریال هندی آزمون زندگی مجموعا 468 قسمت بود و در تاریخ 3 اکتبر 2020 (12 مهر 1399) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی

دانلود سریال هندی آزمون زندگی با دوبله فارسی

سریال هندی آزمون زندگی جم بالیوود
سریال هندی آزمون زندگی جم بالیوود

سریال هندی آزمون زندگی جم بالیوود (Kasautii Zindagii Kay) به کارگردانی موزامیل دزای (Muzammil Desai) براساس داستانی از آنیل ناگپال (Anil Nagpal) ساخته شد. این سریال در واقع بازسازی یک مجموعه تلویزیونی با همین نام محصول 2001 محسوب می‌شود. برای اطلاع از روز و ساعت پخش آزمون زندگی از جم بالیوود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سریال‌های هندی نیز مانند فیلم‌های سینمایی این کشور بار احساسی زیادی دارند و معمولا روایتگر فرهنگ و سنت‌های این کشور هستند تا هم فرهنگسازی کنند و از خرافات فاصله بگیرند و هم آنچه در جامعه آنها رخ می‌دهد را به بینندگان خارج از کشوز نشان دهند.

روز پخش سریال آزمون زندگی : روزهای زوج

ساعت پخش سریال آزمون زندگی : ساعت ۲۰:۰۰

تکرار سریال هندی ازمون زندگی : ساعات ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰

خلاصه داستان سریال هندی آزمون زندگی

خلاصه داستان سریال هندی آزمون زندگی
خلاصه داستان سریال هندی آزمون زندگی

داستان درباره دو جفت روحی متصل بهم است که راهی زندگی زمینی متفاوتی می‌شوند تا اینکه یکدیگر را در دانشگاه ملاقات می‌کنند. آنوراگ و پرنار کم‌کم با یکدیگر آشنا شده و عاشق هم می‌شوند اما شعله‌های حسادت بدخواهان مانع راه این دو دلباخته می‌شود. آیا آنان می‌توانند با گرمای عشق خود از پس سختی‌ها برآیند؟

انوراگ باسو و پرنا باسو شعله های دوقلویی هستند که برای یکدیگر ساخته شده اند، اما مجبورند برای با هم بودن چندین آزمایش زندگی را پشت سر بگذارند. داستان در کلکته اتفاق می افتد و بر آنوراگ و پرنا تمرکز دارد که در یک دانشگاه تحصیل می کنند. سرنوشت مدام آنها را به سمت یکدیگر می کشاند و همانطور که یکدیگر را می‌شناسند، آرام آرام پیوند اعتماد، تفاهم و دوستی را تشکیل می‌دهند. پرنا شروع به عاشق شدن به آنوراگ می‌کند.

کومولیکا چاوبی زنی متکبر، خودخواه، شرور و خودشیفته است. در حالی که انوراگ به احساسات خود نسبت به پرنا پی می‌برد، کومولیکا شروع به وسواس با او می‌کند. آنوراگ و پرنا به احساسات خود اعتراف می‌کنند، رابطه خود را کامل می‌کنند و قصد ازدواج دارند. کومولیکا با دیدن آن‌ها برای آینده‌ای که با هم برنامه ریزی می‌کنند، بین آنها سوء تفاهم ایجاد می‌کند.

زمان پخش سریال هندی آزمون زندگی
زمان پخش سریال هندی آزمون زندگی

او برای نجات خانه پرنا از آنوراگ می‌خواهد که با او ازدواج کند. انوراگ مجبور و درمانده می‌پذیرد. غافل از حقیقت، پرنا شوکه می‌شود. مات و مبهوت با ماشینی برخورد می‌کند و به بیمارستان منتقل می‌شود و در آنجا مشخص می‌شود که باردار است. پرنا آسیب دیده و سرکش وارد خانه باسو می‌شود، با موفقیت کومولیکا را افشا می‌کند و او را دستگیر می‌کند.

کومولیکا از زندان فرار می‌کند و برای کشتن پرنا برمی‌گردد، اما از تراس پایین می‌افتد و گم می‌شود. آنوراگ و پرنا با خوشحالی دوباره به هم می‌رسند و نامزد می‌کنند. ریشاب باجاج یک تاجر موفق، قدرتمند و خودخواه است. او به دروغ آنوراگ را فریب می‌دهد و او را به زندان می‌اندازد. علاوه بر این، او از پرنا می‌خواهد که در ازای آزادی انوراگ با او ازدواج کند.

اما انوراگ سرسخت باقی می‌ماند و حاضر نیست از عشق آنها دست بکشد. ریشابه عاشق پررنا می‌شود. ریشابه با آگاهی از این واقعیت که پرنا عاشق انوراگ است، سعی می‌کند او را بکشد. وقتی دخترش کوکی در حالی که تلاش می‌کند ریشابه را متوقف کند آسیب می‌بیند، او عقب‌نشینی می‌کند. آنوراگ و پرنا دوباره به هم می‌رسند.

روز و ساعت پخش آزمون زندگی از جم بالیوود

زمان پخش سریال هندی آزمون زندگی
زمان پخش سریال هندی آزمون زندگی

روز پخش سریال آزمون زندگی : روزهای زوج

ساعت پخش سریال آزمون زندگی : ساعت ۲۰:۰۰

تکرار سریال هندی ازمون زندگی : ساعات ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *