بیوگرافی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی + زمان پخش از جم بالیوود

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی که دوبله فارسی آن از شبکه جم بالیوود منتشر می‌شود را در ادامه بخوانید و قسمت‌های آن را از کانال تلگرام دانلود کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی

سریال‌های هندی نیز مانند فیلم‌های سینمایی این کشور بار احساسی زیادی دارند و معمولا روایتگر فرهنگ و سنت‌های این کشور هستند تا هم فرهنگسازی کنند و از خرافات فاصله بگیرند و هم آنچه در جامعه آنها رخ می‌دهد را به بینندگان خارج از کشوز نشان دهند.

سریال هندی آزمون زندگی (Kasautii Zindagii Kay) به کارگردانی موزامیل دزای (Muzammil Desai) براساس داستانی از آنیل ناگپال (Anil Nagpal) ساخته شد. این سریال در واقع بازسازی یک مجموعه تلویزیونی با همین نام محصول 2001 محسوب می‌شود.

در این سریال پارث سامتان، اریکا فرناندس، هینا خان، کاران سینگ گروور، آمنا شریف و کاران پاتل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیوگرافی بازیگران سریال آزمون زندگی
بیوگرافی بازیگران سریال آزمون زندگی

تعداد قسمت سریال هندی آزمون زندگی

ژانر سریال Kasautii Zindagii Kay درام و عاشقانه است. این اثر نخستین بار در تاریخ 25 سپتامبر 2018 (3 مهر 1397) بر روی آنتن شبکه Star Plus رفت. این مجموعه تلویزیونی طی دو فصل پخش شد و تعداد قسمت سریال هندی آزمون زندگی مجموعا 468 قسمت بود و در تاریخ 3 اکتبر 2020 (12 مهر 1399) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال هندی آزمون زندگی از شبکه جم بالیوود

دانلود سریال هندی آزمون زندگی با دوبله فارسی

بیوگرافی بازیگران سریال آزمون زندگی

اریکا فرناندز بازیگر نقش پررنا سریال آزمون زندگی (Erica Fernandes)

بازیگر نقش پررنا سریال آزمون زندگی
بازیگر نقش پررنا سریال آزمون زندگی

اریکا جنیفر فرناندز (Erica Jennifer Fernandes) متولد 7 مه 1993 (17 اردیبهشت 1372) یک بازیگر و مدل اهل هند است که در سینما و تلویزیون هند فعالیت می‌کند. او کار خود را با کاراکتر دکتر سونتاکشی بوسه در سریال هندی این عشق را چه بنامم (Kuch Rang Pyar Ke Aise Bhi) شروع کرد و با این نقش شناخته شد.

اریکا در چند فیلم از جمله به خاطر تو (Ninnindale) و گالیپاتام (Galipatam) ایفای نقش داشت. اما نقطه عطف بازیگری این هنرپیشه به همین سریال آزمون زندگی برمی‌گردد که در هند پرطرفدار شد. این بازیگر تاکنون در یک برنامه اینترنتی به عنوان مجری و در چندین موزیک ویدیو حضور داشته است.

پارت سامتان بازیگر نقش آنوراگ سریال آزمون زندگی (Parth Samthaan)

بازیگر نقش آنوراگ سریال آزمون زندگی
بازیگر نقش آنوراگ سریال آزمون زندگی

پارت لاگهاته (Parth Laghate) معروف به پارت سامتان (Parth Samthaan) بازیگر هندی متولد 11 مارس 1991 (20 اسفند 1369) است که با نقش‌های سیدارت سریال گمراه: پایان بی‌گناهی (Gumrah: End of Innocence) و پریتوی سریال بهترین دوستان تا ابد (Best Friends Forever) در این کشور مطرح شد.

سریال این دوستی چطوره (Kaisi Yeh Yaariaan) نیز نقطه عطف بازیگری سامتان بود. این بازیگر در چندین سریال دیگر حضور پیدا کرده است و به زودی اولین فیلم سینمایی او اکران خواهد شد. پارت سامتان بازیگر نقش اصلی سریال هندی آزمون زندگی است.

حنا خان در نقش کومولیکا چابی (Hina Khan / Aamna Sharif)

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی
بیوگرافی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی

حنا خان (Hina Khan) بازیگر اهل هند متولد 2 اکتبر 1987 (10 مهر 1366) است که در سینما و تلویزیون هند حضور پیدا می‌کند. شروع بازیگری حنا خان با سریال محبوب اسم این رابطه چیست؟ (Yeh Rishta Kya Kehlata Hai) و نقش آکشارا بود که با همان نقش نیز معروف شد.

او در چند فیلم سینمایی و سریال دیگر نیز تاکنون نقش داشته و رئالیتی شو Fear Factor: Khatron Ke Khiladi 8 و Bigg Boss 11 نیز از جمله برنامه‌هایی بودند که در آن دیده شد. حنا خان از بازیگران کلیدی سریال هندی آزمون زندگی است.

کاران سینگ گرور در نقش ریشبا باباج (Karan Singh Grover / Karan Patel)

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی
بیوگرافی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی

کاران سینگ گرور (Karan Singh Grover) مدل و بازیگر هندی متولد 23 فوریه 1982 (4 اسفند 1360) است. او با بازی در نقش دکتر آرمان مالک با سریال دیل میل گایه (Dill Mill Gayye) معروف شد و سپس در سریال قبول می‌کنم (Qubool Hai) ایفای نقش داشت.

او در فیلم‌هایی همچون تنها (Alone) و داستان نفرت 3 (Hate Story 3) بالیوود نقش آفرینی داشت. کاران سینگ گرور از بازیگران کلیدی سریال Kasautii Zindagii Kay است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *