زمان پخش فصل 4 سریال ترکی تشکیلات (Teşkilat) + اسامی بازیگران جدید

طبق اخبار رسمی فصل چهارم سریال ترکی تشکیلات (Teşkilat) ساخته خواهد شد. برای اطلاع از زمان پخش فصل 4 سریال ترکی تشکیلات همراه ما باشید.

روز پخش سریال تشکیلات : هر یکشنبه

ساعت پخش سریال تشکیلات : ساعت 21:30

بازیگران جدید فصل چهارم سریال ترکی تشکیلات

عدم حضور جم بایسال در فصل 4 تشکیلات حقیقت دارد؟ ساخت سریال تشکیلات برای فصل چهارم تمدید شد. دنیز بایسال تصمیم گرفت از سریال جدا شود. همزمان با مشخص شدن عدم حضور جم بایسال در فصل 4 تشکیلات (Teşkilat) اعلام شد که نقش مورات ییلدیریم فصل چهار سریال تشکیلات آماده است.

مورات ییلدیریم بعد از جدایی دنیز بایسل از سریال تشکیلات نوشت:

دوست عزیزم بهترین هارو برات آرزو میکنم ، من با تو آشنا شدم و این خیلی ارزشمند است من همیشه کنارت هستم.

مورات ییلدیریم کماکان به عنوان بازیگر اصلی در فصل چهارم به ایفای نقش خواهد پرداخت. اما تیم جدیدی از بازیگران برای فصل جدید سریال تشکیلات انتخاب خواهد شد. سارپ لونداوغلو در نقش ابراهیم ملقب به پهلوان به سریال تشکیلات پیوست. پهلون یک تک تیرانداز قوی است که زیاد دوست ندارد حرف بزند.

برای بازیگر زن نقش مقابل مورات ییلدیریم هم با بازیگران زیادی ملاقات شده است و در روزهای آتی مشخص خواهد شد که چه کسی نقش جانان را بازی خواهد کرد. جانان، یک مامور ارشد در امور خارجه، به همراه برادرش جهانگیر و پدرش چتین به سریال می‌پیوندند.

دنیز بایسال پس از جدایی از سریال «تشکیلات» به سریال Ne Gemiler Yaktım پیوست. دوریم اوزکان نیز یکی دیگر از بازیگران این سریال است که به زودی از Show TV پخش می‌شود. در این سریال که داستان تکان دهنده دو زن است، دنیز بایسال نقش (یاسمین) را بازی میکند که دختری به اسم (رنگین) دارد و دوریم اوزکان هم نقش (فیدان) را بازی می‌کند.

  • احمد اوعور سای (گورجان) نیز از کادر بازیگران سریال تشکیلات خارج شد.

زمان پخش فصل 4 سریال ترکی تشکیلات

زمان پخش فصل 4 سریال تشکیلات
زمان پخش فصل 4 سریال تشکیلات

همچون دیگر سریال‌های پاییز و زمستان ترکیه،‌ این سریال نیز در بهار فصل خود را به پایان رساند و بعد از سپراندن تعطیلات تابستان، فصل جدید از اواخر شهریور شروع به پخش خواهد کرد. مورات ییلدیریم فصل چهار سریال تشکیلات بدون جمره بایسال چه نقشی خواهد داشت؟ باید منتظر ماند و تماشا کرد.

زمان پخش فصل 4 سریال تشکیلات : پاییز 1402 ، به زودی

روز پخش سریال تشکیلات : هر یکشنبه

ساعت پخش سریال تشکیلات : ساعت 21:30

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *