تریلر فیلم Monkey Man منتشر شد

«دیو پتل» در اولین فیلم خود به Monkey Man می‌پیوندد. شب گذشته، تریلر فیلم Monkey Man منتشر شد و این فیلم در آوریل توسط استودیوی یونیورسال اکران می‌شود.

در این فیلم، «دیو پتل» به عنوان بازیگر اصلی حضور دارد و همچنین کارگردانی فیلم را هم بر عهده دارد. این فیلم، یک داستان انتقامی و مملو از اکشن را به تصویر می‌کشد و توسط یونیورسال پیکچرز در تاریخ 5 آوریل 2024 (17 فروردین 1403) اکران خواهد شد. «جردن پیل»، تولیدکننده این فیلم، آن را از طریق شرکت Monkeypaw Productions تهیه کرده و فیلمبرداری به پایان رسیده است. دومین تریلر Monkey Man نیز صبح جمعه منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Monkey Man

در فیلم Monkey Man، «دیو پتل» نقش «کید»، یک مرد جوان ناشناس که در یک باشگاه مبارزه زیرزمینی، زندگی خسته کننده‌ای دارد را ایفا می‌کند. او هر شب با پوشیدن ماسک گوریل، در مسابقات مبارزه با مبارزان محبوب‌تر به منظور کسب پول نقد مورد ضرب و شتم خونین قرار می‌گیرد. داستان این فیلم تحت تأثیر افسانه «هانومان»، یک خدای هندوئیستم، قرار دارد.

داستان این فیلم از جایی شروع می‌شود که «کید» راهی برای نفوذ به محاصره نخبگان شوم شهر پیدا خواهد کرد. در حالی که ترومای دوران کودکی او فوران می‌کند، دست‌های اسرارآمیز زخمی‌اش، نیاز به انتقام گرفتن از مردانی که همه چیز از او گرفتند را دارد.

تریلر فیلم مرد میمونی صحنه‌های اکشن و خشنی را به نمایش می‌گذارد و مستقیماً از فیلم جان ویک الهام گرفته شده است. شخصیت «پتل» در حین شلیک گلوله، با چاقو حمله می‌کند و در میان افراد مسلح قرار می‌گیرد، به دنبال انتقام خونینی خواهد رفت.

فیلم مرد میمونی بر اساس داستان و فیلمنامه‌ای از «پل آنگولا» و «جان کولی» ساخته شده و در ابتدا قرار بود از نتفلیکس منتشر شود؛ اما هم‌اکنون توسط قرارداد فیلم Monkeypaw با یونیورسال در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Monkey Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *