تاریخ پخش فصل سوم سرزمین مادری مشخص شد

تاریخ پخش فصل سوم سرزمین مادری که نام آن قبلاً سرزمین کهن بود، مشخص شد. در این سریال، شخصیت «رهی اردکانی» توسط «آرش مجیدی» ایفا می‌شود.

سریال سرزمین مادری (سرزمین کهن) وقایعی را در دوران سال‌های 1320 تا انقلاب اسلامی در ایران را در قالب زندگی یک پسربچه به نام رهی، در سه فصل روایت می‌کند. این سریال به دلیل بازیگران برجسته و فیلمنامه جذاب خود، گرچه تا سال‌ها در کنج تلویزیون به فراموشی سپرده شده بود، مجدداً توانست توجه و علاقه مخاطبان را به خود جلب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل سوم سرزمین مادری مشخص شد

بسیاری از طرفداران سریال «سرزمین مادری»، به شدت منتظر شروع فصل سوم این سریال هستند. اطلاعات رسمی درباره زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری هنوز اعلام نشده است؛ اما به احتمال زیاد قسمت‌های 1 و 2 (احتمالی) این فصل در تاریخ 2 فروردین منتشر خواهند شد.

فصل سوم سرزمین مادری

سریال سرزمین مادری روز چهارشنبه‌ها از طریق پلتفرم «تلوبیون» منتشر می‌شود و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز در شبکه سه پخش خواهد شد. جزئیات دقیق‌تر درباره خلاصه داستان و بازیگران فصل سوم سریال سرزمین مادری هنوز در دسترس نیستند.

فیلمبرداری فصل سوم و نهایی سریال سرزمین مادری، دو سال تأخیر خورده بود؛ اما در نهایت، فرآیند پیش‌تولید سریال در ماه مرداد سال 1394 آغاز شد و فیلمبرداری فصل سوم در ماه اسفند سال 1394 آغاز و در ماه تیر سال 1396 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل سوم سرزمین مادری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *