تریلر انیمه ?Why Does Nobody Remember Me in This World منتشر شد

تریلر انیمه Why Does Nobody Remember Me in This World با صحنه‌های جذاب و داستان مرموزی که شما را شگفت‌زده می‌کند، منتشر شد.

مجموعه انیمه اقتباسی از رمان‌ سبک فانتزی دنیای فراموش‌شده با انتشار یک تریلر شخصیت جدید و اطلاعاتی در مورد موسیقی و خوانندگان آهنگ‌های این انیمه، خبرساز شد. تریلر جدید (در زیر قابل مشاهده است) به روی شخصیت رین (با صداپیشگی کانا ایچینوسه) تمرکز دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه ?Why Does Nobody Remember Me in This World منتشر شد

پخش این انیمه در ژاپن از 13 جولای 2024 از شبکه TOKYO MX آغاز می‌شود و پس از آن شبکه‌های BS Asahi، Kansai TV و AT-X نیز آن را پخش خواهند کرد. «آکیوشی یاسودا» آهنگساز این انیمه است. گروه «آنلاکی مورفیوس» آهنگ آغازین با عنوان جهان، رینه‌ (به معنی مرگ و تولد دوباره جهان) را اجرا می‌کند. انیمه دنیای فراموش‌شده همچنین دارای سه آهنگ پایانی مختلف خواهد بود.

رمان‌های اصلی دنیای فراموش‌شده نوشته «کئی سزانئه»، با تصویرگری «نِکو» و توسط انتشارات «میدیا فکتوری» تحت لیبل «ام‌اف بونکو جی» منتشر شده‌اند. نسخه انگلیسی اقتباس مانگای این اثر با طرح‌های «آریکان» نیز در پلتفرم جهانی مانگای الکترونیکی «بوک‌واکر» در دسترس است. کارگردانی این انیمه تلویزیونی بر عهده «تاتسوما مینامیکاوا» و استودیوی انیمیشن‌سازی پروژه شماره 9 بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمه ?Why Does Nobody Remember Me in This World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *