تریلر سریال Those About To Die منتشر شد

تریلر سریال Those About To Die منتشر شد. این سریال که پر از نبردهای گلادیاتوری و صحنه‌های جنگی نفس‌گیر است، در 18 جولای در «Peacock» به نمایش در می‌آید.

تریلر سریال آنهایی که در شرف مرگ هستند با صحنه‌های نفس‌گیر و بازی‌های خیره‌کننده، مخاطبان را به دنیایی پر از هیجان و معما دعوت می‌کند. داستان سریال به مسابقات گلادیاتوری رم باستان و ماهیت فاسد صنعت سرگرم‌کنندگی توده‌ها می‌پردازد. در سال 79 پس از میلاد، دو چیز رم را زنده نگه می‌دارد: نان رایگان و تماشای خون و خشونت در میدان نبرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Those About To Die منتشر شد

سریال Those About To Die با شخصیت‌هایی از سراسر امپراتوری روم روایت می‌شود که در تقاطع ورزش، سیاست و سلسله مراتب قدرت قرار می‌گیرند و شاهد برخوردهای انفجاری و غیرقابل‌پیش‌بینی هستند.

سریال آنهایی که در شرف مرگ هستن می‌توان به «آنتونی هاپکینز» (برنده جایزه اسکار) در نقش «امپراتور وسپاسیان»، «ایوان رئون» (بازیگر سریال تاج و تخت) در نقش «تناکس»، «تام هیوز»، «سارا مارتینز»، «گابریلا پسیون» و «یوهانس هاوکور یوهانسون» اشاره کرد.

آنهایی که در شرف مرگ هستند، بر اساس کتاب غیرداستانی به همین نام نوشته «دنیل پی مانیکس» ساخته شده که شما را به سفری در دل تاریخ باستان می‌برد. این کتاب توسط «رابرت رودات»، نویسنده نامزد اسکار فیلم نجات سرباز رایان، برای تلویزیون اقتباس شده است.

در این سریال شاهد نبردهای بی‌رحمانه گلادیاتورها، توطئه‌های سیاسی و دسیسه‌های امپراتوری، و داستان‌های عشقی ممنوعه خواهید بود. علاقه‌مندان به ژانر تاریخی، به‌ویژه طرفداران فیلم‌های گلادیاتوری، نباید تماشای این سریال را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Those About To Dieچیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *