تیزر انیمیشن سریالی Twilight Of The Gods منتشر شد

«نتفلیکس» از نخستین تیزر انیمیشن سریالی Twilight Of The Gods رونمایی کرد که شامل عناوینی جذاب برای تمام سنین و سلیقه‌ها است.

نتفلیکس اولین تیزر سریال انیمیشنی سپیده‌ دم خدایان (Twilight of the Gods) به کارگردانی «زک اسنایدر» را منتشر کرد. این تیزر، اگرچه اطلاعات زیادی درباره داستان ارائه نمی‌دهد؛ ولی پر از صحنه‌های خونین و خشن است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر انیمیشن سریالی Twilight Of The Gods منتشر شد

«تیموتی اولیفانت» به جای شخصیت ربات قاتل ترمیناتور در ترمیناتور صفر صحبت خواهد کرد. همچنین «ناتالی پورتمن» و «امیلیا کلارک» هم به جمع صداپیشگان انیمیشن تویت‌ها پیوسته‌اند. این اثر اقتباسی از داستان «رولد دال» است و کارگردانی آن برعهده «فیل جانستون»، کارگردان رالف اینترنت را خراب می‌کند، خواهد بود.

چهار سال پیش، «زک اسنایدر»، کارگردان فیلم Rebel Moon به همراه همسر و همکار تهیه‌کننده‌اش، «دبورا اسنایدر»، با مدیران «نتفلیکس» برای بررسی پتانسیل‌های انیمیشن‌سازی دیدار کردند.

این حوزه با سرعتی به اندازه افزایش تعداد مشترکین «نتفلیکس»، در حال رشد بود. یکی از مدیران، پیشنهاد کار روی اساطیر «نورس» را مطرح کرد. «زک اسنایدر» که بخش زیادی از دوران حرفه‌ای خود را صرف ساخت فیلم‌هایی با مضامین اسطوره‌ای کرده بود، با اشتیاق این پیشنهاد را پذیرفت.

«دبورا اسنایدر» در رویدادی که «نتفلیکس» برای انیمیشن‌هایش ترتیب داده بود، به «هالیوود ریپورتر» گفت:

ما خلاصه‌ای از داستان را به آن‌ها ارائه دادیم. آن‌ها چند نکته داشتند؛ اما در نهایت به ما آزادی عمل کامل دادند. هیچ محدودیتی برای ما قائل نشدند.

سریال سپیده‌دم خدایان در تاریخ 19 سپتامبر 2024 (28 شهریور 1403) میلادی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر انیمیشن سریالی Twilight Of The Gods چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *