تریلر انیمیشن سریالی مرد عنکبوتی لو رفت

تریلر انیمیشن سریالی مرد عنکبوتی لو رفت. این تریلر که در رویداد «D23» نمایش داده شده بود، حالا به‌صورت غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

پس از موفقیت چشمگیر سریال انیمیشنی What If در دنیای سینمایی «مارول»، این استودیو تصمیم گرفت تمرکز بیشتری روی تولید سریال‌های انیمیشنی بگذارد. در همین راستا، اعلام شد که انیمیشنی تحت عنوان Spider-Man: Freshman Year ساخته خواهد شد که پیش‌درآمدی برای فیلم Spider-Man: Homecoming خواهد بود. با این حال، برنامه‌های «مارول» تغییر کرد و این پروژه اکنون با عنوان جدید Your Friendly Neighborhood Spider-Man در حال تولید است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن سریالی مرد عنکبوتی لو رفت

این انیمیشن در یکی از جهان‌های موازی جریان دارد و برخلاف انتظار، به نسخه «تام هالند» از «مرد عنکبوتی» نمی‌پردازد. همچنین فصل دوم این سریال با عنوان Spider-Man: Sophomore Year در حال تولید بوده و قرار است در آینده‌ای نامشخص از طریق سرویس استریم «دیزنی پلاس» منتشر شود.

نخستین تریلر این انیمیشن در رویداد «D23» به نمایش درآمد؛ اما ویدیوی کامل آن هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده است. با این حال، نسخه‌ای 92 ثانیه‌ای از این تریلر که توسط یکی از حاضران ضبط شده، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

این تریلر نشان می‌دهد که «پیتر پارکر» با نیش عنکبوت رادیواکتیوی، توانایی‌های فراانسانی خود را به دست می‌آورد. همچنین، انیمیشن از پنل‌های کمیک بوک‌های کلاسیک الهام گرفته شده و تصاویری از چند ابرشرور در آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن سریالی مرد عنکبوتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *