تریلر فیلم Family Pack منتشر شد + تاریخ اکران

تریلر فیلم Family Pack به‌ تازگی منتشر شده است و این فیلم فانتزی ماجراجویانه از 23 اکتبر در «نتفلیکس» برای پخش در دسترس خواهد بود.

«نتفلیکس» به‌ تازگی تریلر رسمی Family Pack را منتشر کرد. این فیلم اقتباسی از بازی کارتی گرگینه‌های «میلرز هالو»، ساخته نویسندگان فرانسوی «فیلیپ دس پالیر» و «هرو مارلی» است و از 23 اکتبر 2024 (2 آبان 1403) برای استریم در دسترس خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Family Pack منتشر شد

در این تریلر، داستان یک خانواده شش نفره معرفی می‌شود که در هنگام بازی با یک کارت بازی قدیمی، به‌ طور ناگهانی به یک روستای قرون‌وسطایی منتقل می‌شوند. این بازی درباره کشف گرگینه‌های مخفی درون روستاست و آن‌ها باید با پیروزی در این بازی و یافتن تمام گرگینه‌ها، راه بازگشت به زمان خود را پیدا کنند. تریلر همچنین برخی از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و اتفاقات دیوانه‌واری را که این خانواده با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند، نشان می‌دهد.

Family Pack توسط «فرانسوا اوزان» (کارگردان سریال Lupin) کارگردانی شده است و بازیگران مشهوری چون «ژان رنو» (لئون: حرفه‌ای)، «فرانک دوبوسک» (Rolling to You)، «سوزان کلمنت» (Mommy)، «جاناتان لمبرت» (Peplum) و «گریگوری فیتوسی» (G.I. Joe: The Rise of Cobra) در آن به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین بازیگرانی همچون «برونو گوری» (Emily in Paris)، «لیزا دو کوتو تکسیرا» (Pacific Criminal)، «رافائل رومان» (The Swarm) و «الیزه کانیز» (The New Look) نیز در این فیلم حضور دارند.

این فیلم توسط «کلمنت میزره» و «متیو وارتا» تهیه شده و فضایی پرماجرا و فانتزی را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Family Pack چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Firstshowing


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *