تریلر فصل دوم سریال Lioness منتشر شد

در تریلر فصل دوم سریال Lioness به کارگردانی «تیلور شرایدن»، «زوی سالدانا» با صدای خود می‌گوید: «جنگ اخلاقی وجود ندارد. فقط بقا و تسلیم است.»

او در دیالوگی از شخصیت «جو»، از یک تازه‌وارد می‌پرسد:

آیا کشورت را دوست داری؟ کشور تو به بیشتری نیاز دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های جنگی تاریخ

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم سریال Lioness منتشر شد

تریلر فصل دوم سریال شیر زن همچنین شامل تصاویری از حضور «نیکول کیدمن» است که با هشدار می‌گوید:

هیچ‌کس قابل اعتماد نیست

در ادامه تریلر سریال Lioness ، «مورگان فریمن» که سؤال می‌کند:

چگونه به اینجا رسیدیم؟ هیچ‌کس بی‌گناه نیست. هیچ‌کس.

بازیگران بازگشتی شامل «لایسلا دی اولیورا»، «جنسیس رودریگز» و «مایکل کلی» هستند. فصل دوم شیرزن در تاریخ 27 اکتبر 2024 (6 آبان 1403) به‌طور انحصاری روی پارامونت پلاس و در بازارهای بین‌المللی که این سرویس در آن‌ها در دسترس است، به نمایش درمی‌آید. این فصل با دو قسمت آغاز می‌شود.

شیرزن با بازی «زوئی سالدانا» که همچنین یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی است، «لایسلا دی اولیورا»، «جنسیس رودریگز» و «مایکل کلی» را به تصویر می‌کشد و «مورگان فریمن» و «نیکول کیدمن» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در آن حضور دارند.

در فصل دوم، با نزدیک‌تر شدن مبارزه سیا علیه تروریسم به خانه، «جو» (سالدانا)، «کیتلین» (کیدمن) و «بایرون» (کلی) یک مأمور جدید را برای نفوذ به تهدیدی ناشناخته استخدام می‌کنند. با افزایش فشار از همه‌جا، «جو» مجبور می‌شود به قربانی‌های عمیق شخصی که به‌عنوان رهبر برنامه شیرزن انجام داده است، مقابله کند.

این سریال همچنین بازیگرانی همچون «دیو آنیبل»، «جیل واگنر»، «لامونیکا گارت»، «جیمز جوردن»، «آستین هبرت»، «جوناه وارتون»، «ثاد لاکینبیل» و «هانا لاو لنییر» را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال شیر زن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *