تریلر فیلم Bookworm منتشر شد

تریلر فیلم Bookworm با بازی «الایجا وود» بازیگر سه گانه ارباب حلقه‌ها، منتشر شد و این بازیگر 20 سال پس از فیلم ارباب حلقه‌ها به نیوزلند بازمی‌گردد.

پس از 20 سال از فیلم‌برداری فیلمی که «الایجا وود» را به شهرت جهانی رساند، او در فیلم جدیدی به نام Bookworm به نیوزلند بازمی‌گردد. این فیلم یک اثر کودکانه و طنزآمیز است که توسط «IndieWire» تریلر آن منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Bookworm منتشر شد

داستان فیلم درباره رابطه‌ای برعکس بین پدر و دختری بوده که نقش‌های سنتی را تغییر می‌دهد. در این فیلم، «وود» نقشی کاملاً متفاوت از شخصیت حماسی خود در ارباب حلقه‌ها دارد. او در Bookworm نقش «استراون وایز»، یک شعبده‌باز آمریکایی را بازی می‌کند که به نیوزلند بازمی‌گردد تا دخترش را ببیند.

دختر او «میلدرِد» (با بازی نل فیشر)، یک دختر باهوش و با اعتماد به‌نفس است که زمان زیادی برای پدری که مدت‌ها غایب بوده ندارد. او بیشتر به دنبال گرفتن تصویر از یک پلنگ افسانه‌ای به نام «کانتربری» بوده که برای آن جایزه‌ای 50 هزار دلاری تعیین شده است. داستان این فیلم برخلاف فیلم Hunt For the Wilderpeople، کودک را در نقش فرد مسئول قرار می‌دهد و پدرش در تلاش برای پیروی از اوست.

این فیلم که در 27 مهر 1402 (18 اکتبر 2023) اکران می‌شود که ترکیبی از لحظات خنده‌دار و احساسی را ارائه می‌دهد و می‌تواند برای بینندگان تجربه‌ای دلنشین باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Bookworm چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *