تریلر فیلم Thunderbolts منتشر شد

تریلر فیلم Thunderbolts به تازگی منتشر شده و با نمایش هیجان‌انگیز شخصیت‌ها، بینندگان را برای این فیلم جدید مارول در مه 2025 () به وجد آورده است.

«مارول» به‌طور ناگهانی تریلر جدیدی از فیلم Thunderbolts را منتشر کرد که واکنش‌های زیادی را برانگیخته است. این تریلر سه و نیم دقیقه‌ای، تصویری از اکشن و هیجان داستانی که قرار است در مه 2025 روایت شود، ارائه می‌دهد.

«جولیا لوئیس-دریفس» در این فیلم نقش «والنتینا آلسگرا دی فونتین» را ایفا می‌کند و در حال تشکیل گروهی از شخصیت‌های متفاوت و خلافکار خواهد بود. در این تریلر، «فلورانس» پو به عنوان «یلنا بلوا» در مرکز توجه قرار دارد و در جستجوی جایگاه خود در دنیا مانند یک بره گمشده، سرگردانی است. شاید همکاری با دیگران بتواند به او کمک کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Thunderbolts منتشر شد

از دیگر بازیگران این فیلم بزرگ می‌توان به «سباستین استن» در نقش «باکی بارنز»، «دیوید هاربر» به عنوان «نگهبان سرخ» و «وایات راسل» در نقش «مأمور آمریکا» اشاره کرد. همچنین، «هانا جان-کامن» به عنوان «روح» و« اولگا کوریلنکو» در نقش «تسک مستر» حضور دارند.

«جرالدین ویسوانات» جایگزین «آیو ادهبیر» در نقشی نامشخص شده و «لوئیس پلمن» نیز در ادامه کار خود در یک پروژه جدید، نقش جدیدی را ایفا خواهد کرد. این فیلم به‌دست «اریک پیئرسون»، «لی سونگ جین» و «جوآنا کالو» نوشته شده و کارگردانی آن بر عهده شریر است.

«لوئیس-دریفس» در مصاحبه‌ای با «نیویورک تایمز» گفت که بر روی افزایش توانایی‌های جسمانی خود در این فیلم کار کرده و از تمرکز بر فیلم‌سازی عملی به‌عنوان تغییر مثبتی یاد کرده است. او بر این نکته تاکید داشت که داستان انسانی و احساسی در این فیلم بیشتر مورد توجه قرار گرفته و تلاش می‌شود تا از CGI تا حد ممکن دوری شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Thunderbolts چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *