از لوگو و اسم جدید فیلم Thunderbolts رونمایی شد

در جریان مراسم سینماکان امسال، «کوین فایگی» (Kevin Feige)، رئیس استودیوی مارول از نام و لوگو جدید فیلم Thunderbolts رونمایی کرده است.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم تاندربولتز از ماه گذشته در استودیو «تریلیث آتلانتا» آغاز شد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام و لوگو این فیلم موردانتظار تغییر پیدا کرده است. «کوین فایگی»، رئیس «استودیو مارول»، در جریان سینماکان امسال اعلام کرد که نام فیلم تاندربولتز تغییر پیدا می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از لوگو و اسم جدید فیلم Thunderbolts رونمایی شد

تاکنون دلیل دقیق تغییر نام فیلم تاندربولتز به تاندربولتز و اضافه شدن نماد ستاره به نام فیلم مشخص نشده است. «کوین فایگی» اعلام کرده که او تا پس از اکران فیلم، بیشتر درباره این تغییرات صحبت نخواهد کرد.

همچنین اعلام شده که تاندربولتز به همراه فیلم چهار شگفت‌انگیز The Fantastic Four با استفاده از دوربین‌های IMAX تولید و اکران خواهند شد. لوگوی جدید فیلم تاندربولتز نیز به‌طور رسمی معرفی شده است.

فیلم Thunderbolts

«جیک شرایر»، کارگردانی این اثر را برعهده دارد. وی سابقه کارگردانی فیلم‌هایی مانند Robot & Frank، Paper Towns، یک قسمت از سریال Star Wars: Skeleton Crew و 6 قسمت از سریال Beef را بر عهده داشته است.

این اثر سینمایی در تاریخ 2 مه 2025 (12 اردیبهشت 1404) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لوگوی جدید فیلم سینمایی Thunderbolts چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *