تریلر فیلم Rumours منتشر شد

تریلر فیلم Rumours به کارگردانی «گای مادن» منتشر شد که در آن دنیای سیاست و حماقت‌های سیاسی به‌طور طنزآمیز به تصویر کشیده می‌شود.

در ماه مه، فیلم Rumours به کارگردانی «گای مادن» در جشنواره کن به نمایش درآمد و به عنوان شگفت‌انگیزترین و پرمخاطب‌ترین فیلم او شناخته شد. این فیلم به نوعی یک کمدی-ساتیریک است که به دیوانگی‌های حکومتی می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Rumours منتشر شد

در حال حاضر، Rumours نمره 70 را در متاکریتیک و 83% را در راتن تومیتوز کسب کرده است. اگرچه این فیلم به اندازه بهترین کار مادن، یعنی My Winnipeg نیست؛ اما قرار است در تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) به سینماها بیاید.

«مادن» یکی از خلاق‌ترین و عجیب‌ترین صدای سینما، تلاش کرده تا فیلمی سرگرم‌کننده بسازد. این در حالی است که Rumours از نظر بصری نیز بسیار زیباست و تصویربردار آن، «استفان چیوپک»، با استفاده از جوهری مه‌آلود و رنگ‌های سبز و بنفش، حس سوررئالیستی را به این فیلم منتقل کرده است.

داستان فیلم حول یک نشست G7 می‌چرخد که در آن رهبران کانادا، ایالات متحده، آلمان، ژاپن، ایتالیا، بریتانیا و فرانسه در تلاشند تا لایحه‌ای را تنظیم کنند؛ اما ناگهان این رهبران در جنگلی گم می‌شوند و هیچ‌کدام از همراهان و امنیت آن‌ها هم در دسترس نیستند. به زودی مشخص می‌شود که جهان در میانه یک زامبی‌اپوکالیپس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Rumours چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Worldofreel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *