معرفی و تحلیل بهترین فیلم های سیاسی 2022 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

برای آشنایی با فیلم‌هایی که تم سیاسی دارند، در نوشتار معرفی بهترین فیلم های سیاسی همراه ما باشید. فیلم‌هایی از سراسر جهان در لیست موجود هستند.

سیاست موضوعی است که در ژانرهای مختلف سینمایی به آن پرداخته شده است. فیلم هایی با موضوع سیاسی در نوشتار جدید فیگار به همراه معرفی ژانر، کارگردان و ستارگان برای شما شرح داده شده‌اند. با انتخاب فیلم محبوب خود، به تماشای آن‌ها بنشینید.

فیلم های سیاسی جدید طرفداران خاص خود را دارند. این فیلم‌ها به صورت مستند نیز تهیه می‌شوند. آن‌هایی که در غالب طنز ساخته شدند نیز، مخاطبان بسیاری دارند. “مصاحبه” و “دیکتاتور” نمونه‌هایی از این فیلم‌ها هستند. با تحلیل بهترین فیلم های سیاسی همراه ما باشید.

بهترین فیلم های سیاسی

محبوب‌ترین‌ها از نگاه سایت فیگار

بهترین فیلم های سیاسی
بهترین فیلم های سیاسی

برای اطلاع از مقاله‌های جدید سایت فیگار، مرور خلاصه‌ای از نقد فیلم و سریال و آشنایی با بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای مختلف، به صفحه اینستاگرام فیگار رجوع نمایید. با دنبال کردن این صفحه در قرعه کشی‌های هفتگی شرکت کنید و از پست‌های سرگرم کننده لذت ببرید:

در کنار آشنایی با بهترین فیلم های سیاسی می‌توانید مطالب ذیل از سایت فیگار را نیز دنبال نمایید:

Kingmaker

بهترین فیلم های سیاسی
بهترین فیلم های سیاسی
  • نام فارسی: پادشاه ساز
  • ستارگان: چونگ اوک بائه، جئون بائه سو، لی هوا ریونگ
  • کارگردان: سونگ هیون بیون
  • ژانر: درام

یک سیاستمدار با داشتن یک استراتژی عالی مبارزات انتخاباتی، رویای تغییر جهان را دارد. سئو چانگ دائه به عنوان یک داروساز در یک روستا کار می‌کند اما قصد ندارد این شغل را برای مدت طولانی حفظ کند. به نظر می‌رسد روستاییان محلی اغلب برای کمک به او در مورد مسائل شخصی مراجعه می‌کنند، و سئو اغلب به آن‌ها توصیه‌های غیر معمول می‌دهد. او قصد دارد وارد سیاست شود و از توانایی‌های استراتژیک هوشمندانه خود استفاده کند.

سئو چانگ دائه که رویای تغییر جهان را در سر می پروراند، در کمپین سیاسی کیم وون بیوم شرکت می‌کند. برای مقاومت در برابر حزب حاکم دیکتاتوری کنونی، سئو یک کمپین تبلیغاتی بسیار تهاجمی را اتخاذ می‌کند و باعث می‌شود کیم به قوی‌ترین نامزد حزب مخالف تبدیل شود. هنگامی که سئو جاه‌طلب معتقد است که ابزارهای غیرموجه برای سیاست ضروری می‌باشد، کیم باور دارد که این سیاست واقعی نیست.

در حالی که درگیری آن‌ها عمیق‌تر می‌شود، حزب حاکم مخفیانه با سئو تماس می‌گیرد تا در انتخابات ریاست جمهوری بعدی پیروز شود. در پایان همه چیز، سئو در نقطه‌ای قرار می‌گیرد که می‌تواند حرفه‌اش یا وفاداری خود را به کیم انتخاب کند، و او مجبور است به کارش اولویت بدهد.

سئو همراه با تیم جمهوری خواهان، یک کمپین توهین آمیز علیه کیم انجام می دهد و مدعی است که نامزد نسبت به مردم منطقه خود جانبداری خواهد کرد و چشم خود را نسبت به مناطق رقیب خواهد بست. این کمپین موفقیت آمیز است و رئیس جمهور جمهوری خواه دوباره انتخاب می شود و کیم را در شمارش آرا شکست می دهد. با این حال، سئو از این نتیجه خوشحال نمی شود.


ضمن آشنایی با بهترین فیلم های سیاسی می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:


این فیلم تمام تمرکز خود را بر روی داستان گویی می‌گذارد و با صحنه‌های بصری جذابی که گذشته را بازسازی می‌کند، تجربه تماشای جذابی را ایجاد می‌کند. جذابیت Kingmaker در خود داستان سرایی روان آن است. با حرکت در زمان‌های مختلف، می‌تواند سرعت و مضامین را دست نخورده نگه دارد. تصاویر بصری همگی به این داستان‌گویی کمک می‌کنند.

فیلم به نوعی نمی‌تواند شیمی زیادی بین شخصیت‌هایش ایجاد کند و همچنین نمی‌تواند احساسات واقعی انسانی را به روابط شخصیت‌های آن‌ها تزریق کند. دو بازیگر اصلی تا جایی که ممکن است تلاش می‌کنند، اما به قدری که باید عالی ظاهر نشده‌اند.

Yaksha: Ruthless Operations

بهترین فیلم های سیاسی
بهترین فیلم های سیاسی 2022
  • نام فارسی: یاکشا: عملیات بی رحمانه
  • ستارگان: سول کیونگ گو، پارک هه سو، هیرویوکی کیکوچی
  • کارگردان: هیئون نا
  • ژانر: اکشن، جنایی

داستان در شن‌یانگ، شهری با بالاترین تراکم جاسوسی در جهان شکل می‌گیرد. شن‌یانگ که یک نقطه کلیدی ژئوپلیتیکی در شمال شرق آسیا است، به پس‌زمینه داستانی تبدیل می‌شود. عملیات‌های سیاهی که توسط ژاپن و کره اجرا می‌شود و انتقام شخصی موضوع این فیلم است.

رهبر بی‌رحم یک تیم عملیات سیاه‌پوست خارج از کشور که به روح انسان‌خوار ملقب است، یک ماموریت خطرناک را در شهری مملو از جاسوسان انجام می‌دهد. یاکشا بیشتر از انسان، یک اسطوره است. نقطه کانونی که حوادث بین المللی و دسیسه‌ها حول آن می‌چرخند.


ضمن آشنایی با بهترین فیلم های سیاسی می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:


پیچش داستانی این فیلم متناسب با ژانر خود، به سرعت باز می‌شود و مخاطب را به یک دعوای کوچه پس کوچه می‌اندازد که به آماده سازی صحنه برای اتفاقات آینده کمک می‌کند. هیچ شخصیت بدون هدفی وجود ندارد و این باعث می‌شود دو ساعت گذراندن با تیم بلک و جی هون ارزشش را داشته باشد.

پارک هه سو، به عنوان جی هون، کاملاً با هر کسی که مخالف آن رفتار می‌کند، شیمی خوبی دارد. خواه رفاقت، تنش یا هر چیز دیگری باشد، پارک می‌تواند طیف عاطفی مردی را اجرا کند که وارد عمل شده است. در نمایش همه این‌ها کمی از خودش مطمئن نیست، اما توسط یک قطب‌نمای اخلاقی قوی هدایت می‌شود. صحنه‌های اکشن و تیراندازی آن به قدری هیجان‌انگیز است که به جذابیت فیلم افزوده است.

Chariot

بهترین فیلم های سیاسی
بهترین فیلم های سیاسی
  • نام فارسی: ارابه
  • ستارگان: رابرت پوع، دارین ایوانس، کلیر کیج
  • کارگردان: راب سورمان
  • ژانر: کمدی

سیاستمدار فاسد “لن لویس جونز” در آستانه برنده شدن در یک انتخابات تاریخی، پس از “برگزیت ولز” است. اما موفقیت ممکن است بهای بالایی داشته باشد. این فیلم یکی از فیلم های سیاسی جدید است، که توسط راب سورمان کارگردانی شده است.

لن که بسیار جاه طلب است، برای کسب پیروزی دست به هر کاری می‌زند؛ حتی اگر این به معنای خیانت به نزدیک‌ترین افراد باشد. Chariot به بررسی وخامت قرارداد اجتماعی و تأثیراتی که اعمال ما بر دیگران می‌گذارد می‌پردازد. این پرسش را مطرح می‌کند که “آیا باید جاه طلبی‌های شخصی را به نفع جامعه محدود کنیم؟”

Tell Them We Were Here

بهترین فیلم های سیاسی
بهترین فیلم های سیاسی 2021
  • نام فارسی: به آن‌ها بگویید ما اینجا بودیم
  • ستارگان: دوندرا بانهارت، رودنی بارنت، سادی بارنت
  • کارگردان: گریف و کلین ویلیامز
  • ژانر: مستند

این مستند به شرح هنرمندانی می‌پردازد، که در منطقه خلیج سانفرانسیسکو زندگی و کار می‌کنند. آن‌ها مسیری را دنبال می‌کنند که از نظر حرفه‌ای خیلی مقبول نیست، اما جامعه محور است؛ درست مانند خود آن مکان. مدت زمان این مستند آمریکایی ۸۸ دقیقه است.


ضمن آشنایی با بهترین فیلم های سیاسی می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:


“به آن‌ها بگویید ما اینجا بودیم” نمای کلی از صحنه هنر معاصر منطقه خلیج را ارائه می‌دهد. گریف و کلین ویلیامز، پدر و پسر هنرمندی هستند که این فیلم را با همکاری یکدیگر ضبط کرده‌اند. برای به تصویر کشیدن برخی از نمونه‌های برجسته منطقه خلیج، او و پسرش با نزدیک به 60 هنرمند، موسیقی دان و متصدی مصاحبه مصاحبه کردند. محدود کردن آن به هشت نفر تصمیم سختی بود. اما آن‌ها این کار را کردند و امیدوارند در آینده داستان‌های دیگری را با ویژگی‌های کوتاه به اشتراک بگذارند.

Operation Chicago

بهترین فیلم های سیاسی
بهترین فیلم های سیاسی 2021
  • نام فارسی: عملیات شیکاگو
  • ستارگان: شیکاگو بلاکسیان، آقای وای بوی، جاستین متافور
  • کارگردان: شیکاگو بلاکسیان
  • ژانر: جنایی

یک مامور CIA از قتل‌هایی که در شیکاگو و بین سیاستمداران فاسد دولتی اتفاق می‌افتد، ناراضی است. بنابراین او عملیاتی را برای رفع این مسئله ترتیب می‌دهد. این فیلم جنایی محصول آمریکاست و شیکاگو بلاکسیان کارگردانی آن را برعهده دارد.

My country outside

جدیدترین فیلم های سیاسی
فیلم هایی با موضوع سیاسی
  • نام فارسی: کشور من خارج است
  • ستارگان: Edimar Hermoso ،Javier Keltai ،Mariana Martín
  • کارگردان: آندرا کارولینا لوپز
  • ژانر: مستند

فیلم “کشور من خارج است” محصول کشور مکزیک است. “آندرا کارولینا لوپز” کارگردانی آن را برعهده دارد. یک ساعت و ۱۲ دقیقه مدت زمان فیلم است. در داستان فیلم چهار ونزوئلایی از نسل‌های مختلف را می‌بینیم.


ضمن آشنایی با بهترین فیلم های سیاسی می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:


آن‌ها به دلیل تبعیض جنسی، فساد، فقدان فرصت و خشونت مجبور به ترک کشور خود در دوران سومین دولت چاوز و دولت اول مادورو می‌شوند. مهاجران برای یافتن زندگی بهتر در خارج، تلاش می‌کنند، این در حالی است که با بازگشت غیرممکن روبرو هستند.

Transmetropolitan

فیلم های با موضوع سیاسی
فیلم هایی با موضوع سیاسی
  • نام فارسی: انتقال شهری
  • نام دیگر: Transmetro 2021
  • ستارگان: تومی گاربیک، جاستین اینمن، کریس هان
  • کارگردان: استفن پاتک
  • ژانر: درام کوتاه

در سال 2230، شهر نیویورک محل سکونت انسان‌های فرا بشری است. در عصری که تقویت بدن یک امر عادی است، داروها و رابطه جنسی به صورت 24 ساعته برای همه به فروش می‌رسد. بیگانگان در شهر رفت و آمد دارند و فاصله بین طبقات مانند تفاوت بین الماس و گل‌و‌لای است.

رئیس جمهور “اسپایدر اورشلیم” روزنامه‌نگار بدنام را، به مصاحبه اختصاصی دعوت می‌کند. هدف او پیشی گرفتن در رقابت با سناتور “گری کالاهان” (با نام مستعار: خنداننده) در نظرسنجی‌ها است. این فیلم آمریکایی توسط اتفن پاتک کارگردانی شده و یک درام کوتاه است.

Netuser

فیلم های سیاسی جدید
بهترین فیلم های سیاسی
  • نام فارسی: کاربر
  • ستارگان: Denis O’Hare ،Claybourne Elder ،Johanna Day
  • کارگردان: اریک راسن
  • ژانر: معمایی کوتاه (۱۵ دقیقه)

پیتر ساردوفسکی وسواس زیادی برای ترورهای سیاسی دارد. در حالی که شوهر و پسر ۲ ساله‌اش مخفی شده‌اند، باید به رازی که منجر به لغو وی شده است اعتراف کند؛ افشاگری که ازدواج و آینده او را تهدید می‌کند. مدت زمان این فیلم آمریکایی در ژانر معمایی، ۱۵ دقیقه است.

Redt’Blue

فیلم های با موضوع سیاسی
فیلم های سیاسی جدید, بهترین فیلم های سیاسی
  • نام فارسی: قرمز به آبی
  • ستارگان: میک نیوتن، کترین فلچر، لی اندرسون
  • کارگردان: جی مارتین
  • ژانر: درام کوتاه (۲۳ دقیقه)

“REDt’BLUE” یک مستند کوتاه است و بر روی شهر منسفیلد تمرکز دارد. شرایطی را تحلیل می‌کند که به حدود یک قرن حکومت کارگری در شهر پایان داد و باعث شد که حزب محافظه‌کار روی کار آید. این فیلم تاریخ و سیاست شهر را پوشش می‌دهد و از معادن قدردانی ویژه می‌کند؛ زیرا آن‌ها نقش مهمی در تاریخ داشته‌اند و خانواده‌های بسیاری از نسل‌های مختلف در معادن کار کرده‌اند.


ضمن آشنایی با بهترین فیلم های سیاسی می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:


این مستند شامل مصاحبه با سیاستمدارانی است که برخی از آن‌ها خودشان در معدن کار کرده‌اند. آن‌ها تجربیات خود را در مورد کار در آنجا به اشتراک می‌گذارند، اینکه چگونه معادن بخشی از میراث منسفیلد است، زندگی در آنجا چگونه بوده و چه احساسی نسبت به این واقعیت دارند که اکنون حکومت دست محافظه کاران است.

همچنین فیلم‌های قدیمی وجود دارند که سیاستمداران، رویدادهای مهم، اعتصاب معدنچیان بریتانیا در سال‌های 1984-1985، انبوهی از مردم در حال تظاهرات و کار در معادن را نشان می‌دهند. همه مصاحبه شوندگان به طور موثر تجربیات و دانش خود را به اشتراک می‌گذارند و بینشی آموزنده در مورد رویدادهای مربوطه ارائه می‌دهند. صداگذاری آن‌ها به بیننده کمک می‌کند تا رویدادهایی را که می‌بیند راحت‌تر درک کند.

آهنگساز “جک بنت” موسیقی قدرتمند و مسحور کننده‌ای خلق می‌کند که قدرت زیادی به این اثر شگفت‌انگیز می‌بخشد! عنوان فیلم اشاره به تغییری دارد که منسفیلد پشت سر گذاشت. رنگ حزب کارگر قرمز و رنگ حزب محافظه کار آبی است، بنابراین تغییر “از قرمز به آبی” بود.

Pureza

محبوب ترین فیلم های سیاسی
  • نام فارسی: خلوص
  • ستارگان: دیرا پائس، ماتئوس آبرو، ماریانا نونس
  • کارگردان: رناتو باربیری
  • ژانر: درام

در دهه 90، مادری به دنبال پسر گمشده‌اش می‌گردد. در پی یافتن پسرش، مزرعه‌هایی را در منطقه آمازون کشف می‌‌کند که با به کارگیری بردگان کار می‌کنند.

با استفاده از پالتی از رنگ‌های غبارآلود که در تضاد با قدرت مطلق و عظمت تقریبا خشونت‌آمیز رنگ سبز جنگل‌های بارانی آمازون هستند. ویژگی رناتو باربیری (کارگردان) مسیر پر دست‌انداز فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای را دنبال می‌کند، بدون افتادن در برخی تله‌ها؛ آن شخصیت‌هایی که موانعی در مبارزه پاکی برای عدالت هستند. واقعا بد هستند، جای هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.


ضمن آشنایی با بهترین فیلم های سیاسی می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:


دیرا پائس زن واقعی را در داستان تجسم می‌بخشد؛ شخصیت و مضمونی که در یک مستند به خوبی می‌گنجد. بازی خوب بازیگر بزرگ و مربی بازیگران “کلودیو باروس” در نقش کشیشی که سرباز وفادار قهرمان است و همچنین ماریانا نونس که به یک بازرس کار خشن جان می‌دهد، قابل توجه است.

در پایان فیلم، احساس دیدن یک فیلم خوب وجود دارد که بین سینمای هنری و کمدی‌هایی با بازی کمدین‌ها قرار گرفته است. این فیلم جهان را دعوت می‌کند تا به آمازون و آن جنگجویان مانند مادری که برای بسیاری از کودکان تحت سلطه جنگیده‌اند و همچنین قدرت سرمایه‌ای که افراد را به بردگی گرفته و می‌کشد، نگاه کند.

The Year I Did Nothing

بهترین فیلم های سیاسی
محبوب ترین فیلم های سیاسی
  • نام فارسی: سالی که من هیچ کاری نکردم
  • ستارگان: نورا لاپنا، جرد زاندر سیلوا، فیث تولدو
  • کارگردان: آنا باردو
  • ژانر: کمدی، درام، خانوادگی

در دهه 1980، همه قصد مهاجرت به ایالات متحده و رویای آمریکا را داشتند. اگر به ویژه در فیلیپین زندگی می‌کردید، احتمالا ایالات متحده برایتان جذاب به نظر می‌رسید، زیرا فردیناند مارکوس دیکتاتور بدنام، در حالی که اقتصاد کشور در حال فروپاشی بود، فقط تماشا می‌کرد.

در سال 1985، خانواده سانتوس بالاخره خبر درخواست ده ساله خود برای شهروندی ایالات متحده را دریافت کردند. عمه‌ای که قبلا به امریکا نقل مکان کرده بود، موافقت کرد که از آن‌ها حمایت کند. این درحالی است که فیلیپین آماده می‌شود تا فردیناند مارکوس، دیکتاتور بدنام میهن خود را بیرون کند.

داستان از نگاه دختر بزرگ‌تر کریستینا (نورا لاپنا)، که اکنون پانزده ساله است، روایت می‌شود. مدرسه در آستانه شروع دوباره است و کریستینا موفق می‌شود والدینش را متقاعد کند که فرستادن آن‌ها به مدرسه فایده‌ای ندارد، چرا که هر لحظه ممکن است مجبور شوند وسایل خود را جمع کنند تا به امریکا بروند.

بنابراین طولانی‌ترین و عجیب‌ترین تعطیلات تابستانی آن‌ها آغاز می‌شود. بودجه بچه‌ها محدود است، چرا که برای مهاجرت صرفه جویی می‌کنند. آن‌ها دست به هر تفریحی می‌زنند تا زمان مهاجرت فرا برسد. و در حالی که شمارش معکوس آخرین روزهای حضورشان در فیلیپین آغاز می‌شود، جو سیاسی شروع به گرم شدن می‌کند. خانواده سانتوس خود را در ردیف اول تاریخ می‌بینند، زیرا مارکوس در نهایت شروع به از دست دادن کنترلش بر فیلیپین می‌کند.


ضمن آشنایی با بهترین فیلم های سیاسی می‌توانید به مطلب ذیل نیز رجوع نمایید:


این فیلم کار استادانه‌ای در ترکیب تصویر بزرگتر با زندگی روزمره یک خانواده انجام می‌دهد که هم معمولی و هم فراموش نشدنی است. آن‌ها سعی می‌کنند برنامه‌هایشان را پیش ببرند و در عین حال به کشور محل تولدشان در این بحران وفادار باشند. علی‌رغم اینکه برخی از بازیگران بسیار جوان بخش زیادی از فیلم را به عهده دارند، بازی‌ها واقع گرایانه و جذاب هستند و تعامل بین خواهر و برادرها به خوبی انجام شده است.

همچنین حس خوبی از مکان در فیلم وجود دارد؛ یک پرتره زنده از شهر مانیل در دهه هشتاد و همچنین سه کودک که با یک تحول بزرگ در زندگی خود روبرو هستند. نویسنده و کارگردان آنا باردو، به ما نشان می‌دهد که یک سال هیچ کاری انجام ندادن، گاهی می‌تواند مسبب اتفاقات بزرگی در زندگی شود.

Aga’s House

بهترین فیلم های سیاسی
بهترین فیلم های سیاسی
  • نام فارسی: خانه آقا
  • ستارگان: Arti Lokaj ،Rozafa Celaj ،Adriana Matoshi
  • کارگردان: Lendita Zeqiraj
  • ژانر: کمدی، درام

یک چمنزار آفتابی، یک مسیر ناهموار و یک پسر بچه در حال بازگشت به خانه! صحنه‌هایی از اولین فیلم بلند لنتیدا زقیراج، کارگردان کوزووئی است. “آقا” پسری نه ساله است که با مادرش کومریا و چهار زن دیگر در یک خانه روستایی دورافتاده دور از جامعه زندگی می‌کند. او تنباکو و علف می‌فروشد که  پول کافی به دست آورد تا بتواند برود و پدر گمشده خود را پیدا کند. پدری که باور دارد در جایی در زندان صربستان اسیر شده است.

کارگردان زقیرج در فیلم‌های کوتاه قبلی خود نشان داده است که داستان‌هایش در رابطه با دوران جنگ، جوانان و مردمی است که در حاشیه جامعه زندگی می‌کنند. از این نظر، “خانه آقا” نقطه اوج کار او در حرفه پانزده ساله‌اش به نظر می‌رسد. این فیلم داستان زنان و پسرانی را روایت می‌کند که دور از دنیا زندگی می‌کنند.

از همان لحظه اول، واضح است که چیزی سرجایش نیست، اما واقعا مشخص کردن آن دشوار است. روابط زنان مبهم است؛ آن‌ها از هیچ لحاظی به هم شباهت ندارند و به نظر نمی‌آید که نسبت خونی داشته باشند.

موضوع این فیلم از نظر اعتقادات و تاریخ در یک منطقه، با برخی از فیلم‌های دیگر شباهت دارد. اما آنچه که کارگردان زقیرج روی میز آورده، داستانی سنجیده‌تر و عمیق‌تر از آن چیزی است که تا به حال در رابطه با یک منطقه ساخته شده است.

همانطور که فیلم داستان‌های شخصیت‌ها را آشکار می‌کند، می‌بینیم که تمرکز بیشتر از روایت معمول جنگ و نفرت تغییر می‌کند و به سمت چیزی جهانی‌تر و قابل درک‌تر در سطح جهانی، یعنی مردسالاری حرکت می‌کند. نحوه برخورد همسران و خانواده با زنان در خانه نشان می‌دهد که مشکل مهمی در منطقه وجود دارد که به ندرت مورد توجه قرار گرفته است و درباره آن صحبت می‌شود. همانطور که زنان قصه در سنین و نگرش متفاوت هستند، داستان آن‌ها و مسیری که آن‌ها را تا خانه‌ای در میانه ناکجاآباد می‌برد نیز متفاوت است.

روایت دوران جنگ اغلب در رابطه با پدر آقا و همچنین در رابطه با زن افسرده کروات زدنکا ذکر می‌شود. اما مانند دیگر فیلم‌های منطقه‌ای، مسئله جنگ مورد کاوش قرار نمی‌گیرد. مقدار مشخصی نفرت و بی‌اعتمادی بین زدنکا و سایر زنان وجود دارد. زنان دیگر او را با صرب خواندن عمدا تحریک می‌کنند؛ اما فیلم برای گفتن داستان‌های دوران جنگ تلاش نمی‌کند، بلکه برای پیشبرد داستان‌های پنج زن برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های سیاسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *