همنواز

تریلر فصل ششم سریال What We Do In The Shadows منتشر شد

تریلر فصل ششم سریال What We Do In The Shadows منتشر شد و ماجراجویی‌های جدید خون‌آشام‌های استاتن آیلند در این سریال کمدی پرطرفدار را نشان می‌دهد.

در تریلر جدید فصل آخر سریال What We Do In The Shadows خون‌آشام‌های استاتن آیلند، «ناندور» (کیوان نواک)، «لازلو» (مت بری)، «نادجا» (ناتاسیا دمتریو) و «کالین رابینسون» (مارک پروکش) هرکدام به ماجراجویی‌های جدیدی می‌پردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل ششم سریال What We Do In The Shadows منتشر شد

«گیلرمو» (هاروی گیلن) که در فصل پنجم برای مدتی کوتاه به خون‌آشام تبدیل شده بود، حالا خانه خون‌آشام‌ها را ترک کرده و به خانه جدیدی رفته است. در این میان، «نادجا» در یک دفتر کار مشغول به فعالیت است و به مخاطبان می‌گوید:

هر روز، هنرهای تاریک دنیای شرکتی آمریکا را یاد می‌گیرم… از TGI تا FML و LOL.

از سوی دیگر «لازلو» به تحقیقات علمی خود ادامه می‌دهد و سعی می‌کند به هدف خود که زنده کردن یک جسم بی‌جان است، برسد. او ادعا می‌کند کار او کاملاً اصیل است و هیچ ارتباطی به ایده‌های «کالین رابینسون» که آن را شبیه «فرانکشتاین» می‌داند، ندارد.

این فصل که 11 قسمت دارد و از 30 مهر 1403 (21 اکتبر 2024) با سه قسمت ابتدایی در FX پخش می‌شود و هر هفته دوشنبه‌ها یک قسمت جدید منتشر خواهد شد. قسمت‌ها یک روز بعد در «Hulu» قابل دسترسی خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل ششم سریال What We Do In The Shadows چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *